1. | Bruska A., Funkcje ewaluacji a możliwości wykorzystania nauk o zarządzaniu, w: Ewaluacja programów operacyjnych na poziomie regionalnym – teoria i praktyka, Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Opole 2009. |
2. | Bugdol M., Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej, Difin, Warszawa 2008. |
3. | Brzezińska A., Miejsce ewaluacji w procesie kształcenia, w: Ewaluacja procesu kształcenia w szkole wyższej, red. A. Brzezińska, J. Brzeziński, Wydawnictwo Fundacji |
4. | Humaniora, Poznań 2000. |
5. | Embedding Quality Culture in Higher Education (2007), Brussels: European University Association; Quality Culture in European Universities: A Bottom-up Approach (2006), |
6. | Brussels: European University Association, www.eua.be/fileadmin/user_upload/files/Publications/EUA_QA_Forum_publication.pdf (2.02.2013). |
7. | Haber, A. Ewaluacja ex-post. Teoria i praktyka badawcza, PARP, Warszawa 2007. |
8. | Guba E. G., Lincoln Y. S., Fourth Generation Evaluation, Sage, London 1989. |
9. | Haber A., Szałaj M., Ewaluacja organizacji a zarządzanie strategiczne, w: Ewaluacja w strategicznym zarządzaniu publicznym, red. A. Haber, M. Szałaj, PARP, Warszawa 2010. |
10. | Korporowicz L., Ewaluacja w reformie systemu edukacji, „Polityka Społeczna” 1998, nr 9. |
11. | Korporowicz L., Interakcyjne aspekty procesu ewaluacyjnego: pomiędzy analizą a animowaniem zmian społecznych, w: Środowisko i warsztat ewaluacji, red. A. Haber, M. Szałaj, PARP, Warszawa 2009. |
12. | Mizerek H., Efektywna autoewaluacja w szkole – jak ją sensownie zaprojektować i przeprowadzić?, w: Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym. Autonomia, red. G. Mazurkiewicz, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2010. |
13. | Nevo D., Konceptualizacja ewaluacji edukacyjnej. Analityczny przegląd literatury, w: Ewaluacja w edukacji, red. L. Korporowicz, Oficyna Naukowa, Warszawa 1997. |
14. | Olejniczak K., Mechanizmy wykorzystania ewaluacji. Studium ewaluacji średniookresowych INTERREG III, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2008. |
15. | Patton M. Q., Qualitative Evaluation and Research Methods, Sage, London 1990. |
16. | Rogut A., Piasecki B., Podręcznik ewaluatora projektów foresight, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Warszawa 2011. |
17. | Rudnicki S., Szwed A., Ocenianie oceniających. Trzy pytania o ewaluację zajęć dydaktycznych, w: Ewaluacja dydaktyki w szkolnictwie wyższym. Metody, narzędzia, dobre praktyki, red. W. Przybylski S. Rudnicki A. Szwed, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Kraków 2010. |
18. | Simons H., Getting to Know Schools in a Democracy. The Politics and Process of Evaluation, The Falmer Press, London 1987. |
19. | Wstęp, w: Standardy i wskazówki dotyczące zapewnienia jakości kształcenia w Europejskim Obszarze Szkolnictwa Wyższego, ENQA, Helsinki 2005. |