Year of publication: | 2015 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Uniwersytet – wolność – bezinteresowność. Tradycyjny etos i współczesne przemiany tożsamości uniwersytetu(University – liberty – selflessness. The traditional ethos and contemporary changes in the identity of university) |
38 (11-48) | Marek Rembierz | More |
2. |
Nauczyciel akademicki – dylematy, napięcia, ambiwalencja roli(Academic teacher – dilemmas, tensions, role ambivalence) |
17 (49-65) | Anna Sajdak | More |
3. |
Czy dialog sokratejski może być konstruktywistyczny?(Does Socratic dialogue can be constructivist?) |
9 (69-77) | Jacek Moroz | More |
4. |
Pop-rytualne oblicze uniwersytetu(The pop-ritual side of the university) |
19 (79-97) | Sylwia Jaskulska | More |
5. |
Portfolio uczenia się jako metoda wspomagająca rozwój kompetencji do nauczania młodej kadry akademickiej(Portfolio as a supporting strategy for young academics in teaching competence development) |
15 (99-113) | Anna Wach-Kąkolewicz, Mariusz Kąkolewicz | More |
6. |
Niepowodzenia szkolne w retrospekcji studentów pedagogiki(School failures in pedagogy students’ retrospection) |
14 (117-130) | Anna Karpińska | More |
7. |
Inteligencja społeczna nauczycieli akademickich a ich ukryte teorie na temat osobowości studentek/studentów(Social intelligence of university teachers and their secret theories on students personalities) |
14 (131-144) | Janusz Ślusarski | More |
8. |
Determinanty różnicujące poczucie sensu życia studentów(Determinants differentiating students’ sense of purpose in life) |
12 (145-156) | Katarzyna Wojciechowska | More |
9. |
Dialogiczność w kształceniu pedagogicznym studentów resocjalizacji(Dialogue in pedagogical training of social rehabilitations students) |
21 (157-177) | Hubert Kupiec | More |
10. |
Student/studentka pedagogiki człowiekiem (bez) nadziei?(Students of pedagogy people with (no) hope) |
15 (179-193) | Regina Pazdur | More |
11. |
Uczelnia jako miejsce współpracy opiekuna naukowego/promotora i doktoranta(The university as a area of cooperation of the academic supervisor/promoter and phd student) |
20 (195-214) | Teresa Joanna Andrzejewska | More |
12. |
Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education |
12 (217-228) | Hussein Bougsiaa | More |
13. |
Kształcenie specjalne personelu latającego w „Szkole Orląt” w latach 1925–1939(Specialist education of flying staff in the “Eaglet school” between 1925 and 1939) |
18 (229-246) | Andrzej Marciniuk | More |
14. |
Świat korowodu w spektaklu Jerzego N. Grzegorka „Korowód w Fado” i w jego możliwym zasięgu(The word of the procession in the performance of Jerzy N. Grzegorek “Procession in Fado” and in his possible range) |
5 (249-253) | Oxana Kozlova | More |
15. |
Sprawozdanie z XXIX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów, 14–19 września 2015 r., Pułtusk–Warszawa(Raport from XXIX „Summer School Educators” 14–19 of September 2015 r., Pułtusk–Warszawa) |
5 (255-259) | Barbara Chojnacka, Julia Magdalena Karapuda | More |