Erscheinungsjahr: | 2013 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
1. |
Praca dyplomowa w procesie kształcenia wyższego – krytyczny przegląd opracowań metodycznych |
21 (11-31) | Sławomir Olszewski, Katarzyna Parys | mehr |
2. |
Fenomenografia jako metoda badania treści świadomościowych |
11 (33-43) | Jacek Moroz | mehr |
3. |
O wewnętrznych systemach zapewniania jakości w uczelniach polskich – w kontekście specyfiki ich genezy i wdrożeń |
15 (47-61) | Dorota Jankowska | mehr |
4. |
Niż demograficzny w szkolnictwie wyższym – konsekwencje i proponowane sposoby przeciwdziałania niekorzystnym tendencjom |
12 (63-74) | Jacek Stachowicz | mehr |
5. |
Dlaczego szkoły wyższe nie wychowują? |
21 (75-95) | Małgorzata Anna Kućko | mehr |
6. |
Quality of lifelong education. Monitoring vs. evaluation. Case study(Jakość edukacji ustawicznej. Monitoring a ewaluacja. Studium przypadku) |
21 (99-119) | Małgorzata Madej, Magdalena Jakubowicz | mehr |
7. |
Edukacja nieformalna bibliotek publicznych jako czynnik wspomagania procesu studiowania – przykładowe formy |
16 (120-135) | Danuta Tomczyk | mehr |
8. |
Discourse, Power, Resistance – 8.04-10.04 2014, Uniwersytet Greenwich, Londyn |
3 (139-141) | Przemysław Dudek | mehr |
9. |
VIII Ogólnopolski Zjazd Pedagogiczny Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego |
11 (143-153) | Teresa Andrzejewska | mehr |