Pedagogika Szkoły Wyższej

ISSN: 2083-4381    OAI    DOI: 10.18276/psw
CC BY-SA   Open Access 

Erscheinungsjahr:2015

Artikel

# Titel Seitenanzahl Autoren Aktivitäten
1.

Uniwersytet – wolność – bezinteresowność. Tradycyjny etos i współczesne przemiany tożsamości uniwersytetu

38 (11-48) Marek Rembierz mehr
2.

Nauczyciel akademicki – dylematy, napięcia, ambiwalencja roli

17 (49-65) Anna Sajdak mehr
3.

Czy dialog sokratejski może być konstruktywistyczny?

9 (69-77) Jacek Moroz mehr
4.

Pop-rytualne oblicze uniwersytetu

19 (79-97) Sylwia Jaskulska mehr
5.

Portfolio uczenia się jako metoda wspomagająca rozwój kompetencji do nauczania młodej kadry akademickiej

15 (99-113) Anna Wach-Kąkolewicz, Mariusz Kąkolewicz mehr
6.

Niepowodzenia szkolne w retrospekcji studentów pedagogiki

14 (117-130) Anna Karpińska mehr
7.

Inteligencja społeczna nauczycieli akademickich a ich ukryte teorie na temat osobowości studentek/studentów

14 (131-144) Janusz Ślusarski mehr
8.

Determinanty różnicujące poczucie sensu życia studentów

12 (145-156) Katarzyna Wojciechowska mehr
9.

Dialogiczność w kształceniu pedagogicznym studentów resocjalizacji

21 (157-177) Hubert Kupiec mehr
10.

Student/studentka pedagogiki człowiekiem (bez) nadziei?

15 (179-193) Regina Pazdur mehr
11.

Uczelnia jako miejsce współpracy opiekuna naukowego/promotora i doktoranta

20 (195-214) Teresa Joanna Andrzejewska mehr
12.

Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education

12 (217-228) Hussein Bougsiaa mehr
13.

Kształcenie specjalne personelu latającego w „Szkole Orląt” w latach 1925–1939

18 (229-246) Andrzej Marciniuk mehr
14.

Świat korowodu w spektaklu Jerzego N. Grzegorka „Korowód w Fado” i w jego możliwym zasięgu

5 (249-253) Oxana Kozlova mehr
15.

Sprawozdanie z XXIX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów, 14–19 września 2015 r., Pułtusk–Warszawa

5 (255-259) Barbara Chojnacka, Julia Magdalena Karapuda mehr