Erscheinungsjahr: | 2015 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
1. |
Uniwersytet – wolność – bezinteresowność. Tradycyjny etos i współczesne przemiany tożsamości uniwersytetu |
38 (11-48) | Marek Rembierz | mehr |
2. |
Nauczyciel akademicki – dylematy, napięcia, ambiwalencja roli |
17 (49-65) | Anna Sajdak | mehr |
3. |
Czy dialog sokratejski może być konstruktywistyczny? |
9 (69-77) | Jacek Moroz | mehr |
4. |
Pop-rytualne oblicze uniwersytetu |
19 (79-97) | Sylwia Jaskulska | mehr |
5. |
Portfolio uczenia się jako metoda wspomagająca rozwój kompetencji do nauczania młodej kadry akademickiej |
15 (99-113) | Anna Wach-Kąkolewicz, Mariusz Kąkolewicz | mehr |
6. |
Niepowodzenia szkolne w retrospekcji studentów pedagogiki |
14 (117-130) | Anna Karpińska | mehr |
7. |
Inteligencja społeczna nauczycieli akademickich a ich ukryte teorie na temat osobowości studentek/studentów |
14 (131-144) | Janusz Ślusarski | mehr |
8. |
Determinanty różnicujące poczucie sensu życia studentów |
12 (145-156) | Katarzyna Wojciechowska | mehr |
9. |
Dialogiczność w kształceniu pedagogicznym studentów resocjalizacji |
21 (157-177) | Hubert Kupiec | mehr |
10. |
Student/studentka pedagogiki człowiekiem (bez) nadziei? |
15 (179-193) | Regina Pazdur | mehr |
11. |
Uczelnia jako miejsce współpracy opiekuna naukowego/promotora i doktoranta |
20 (195-214) | Teresa Joanna Andrzejewska | mehr |
12. |
Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education |
12 (217-228) | Hussein Bougsiaa | mehr |
13. |
Kształcenie specjalne personelu latającego w „Szkole Orląt” w latach 1925–1939 |
18 (229-246) | Andrzej Marciniuk | mehr |
14. |
Świat korowodu w spektaklu Jerzego N. Grzegorka „Korowód w Fado” i w jego możliwym zasięgu |
5 (249-253) | Oxana Kozlova | mehr |
15. |
Sprawozdanie z XXIX Letniej Szkoły Młodych Pedagogów, 14–19 września 2015 r., Pułtusk–Warszawa |
5 (255-259) | Barbara Chojnacka, Julia Magdalena Karapuda | mehr |