1. | Begg D., Fisher S., Vernasca G., Dornbusch R., Mikroekonomia, PWE, Warszawa 2014. |
2. | Chapman B., Conceptual Issues and the Australian Experience with Income Contingent Charge for Higher Educa¬tion, „The Economic Journal” 1997, Vol. 107 (442), s. 738–751. |
3. | Czarny E., Mikro¬ekonomia, PWE, Warszawa 2006. |
4. | Die Wirtschaftliche und soziale Lage der Studierenden in der Bundesrepublik Deutschland 2006, Bundesministerium fuer Bildung und Forschung, Bonn-Berlin 2007, s. 24. |
5. | Jarecki W., Szacowanie kosztów i efektów kształcenia ekonomicznego na poziomie wyższym, Wyd. Nauk. US, Szczecin 2011, s. 202. |
6. | Mill J.S., Utylitaryzm. O wolności, tłum. M. Ossowska, A. Kurlandzka, PWN, Warszawa 2006. |
7. | Musgrave R.A., Musgrave P.B., Public Finance in Theory and Practice, McGraw Hill, New York 1989, s. 183. |
8. | Oleksyn T., Praca i płaca w zarządzaniu, Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, Warszawa 1997, s. 23. |
9. | Smith A., Teoria uczuć moralnych, PWN, Warszawa 1989. |
10. | Stępień B., Szarzec K., Ewolucja poglądów teorii ekonomii na temat koncepcji człowieka gospodarującego, „Ekonomista” 2007, nr 1, s. 15. |
11. | Swacha-Lech M., Homo oeconomicus a homo neuropsychologicus jako element dyskusji o nowym paradygmacie finansów. Ku nowemu paradygmatowi nauk o finansach, „Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu” 2010, nr 144, s. 77–79. |
12. | Ścieżki edukacyjne Polaków, GUS, Warszawa 2005. |
13. | Wach K., Od człowieka racjonalnego do emocjonalnego. Zmiana paradygmatu nauk ekonomicznych, „Horyzonty Wychowa¬nia” 2010, nr 9 (17), s. 96. |
14. | Wojcieska L., Współczesna koncepcja homo socio-economicus, „Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach” 2014, nr 180, s. 241. |
15. | Wybory ścieżki kształcenia a sytuacja zawodowa Polaków, GUS, Warszawa 2013. |