Marketing i Zarządzanie

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X    OAI    DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / nr 1 (42) 2016

Rok wydania:2016

Pliki opcjonalne

miz_nr_1_(42)_2016_spis_tresci-strona_redakcyjna.pdf Pobierz
Pobierz cały numer

Spis Treści / Artykuły / Rozdziały

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
1.

Czy Polska potrzebuje Kolei Dużych Prędkości?

16 (39-54) Juliusz Engelhardt Więcej
2.

Rozwój usług świadczonych przez ekologiczne gospodarstwa rolne działające w Polsce w latach 2006–2015

10 (55-64) Jolanta Kondratowicz-Pozorska Więcej
3.

Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskich

14 (65-78) Marta Mańkowska Więcej
4.

Odpady motoryzacyjne – zagrożenie, odzysk i recykling

10 (79-88) Eugeniusz Mazur Więcej
5.

Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919–1939

12 (89-100) Andrzej Mielcarek Więcej
6.

Przyszłościowe formy przewozów ładunków drogowo-szynowych w technologii bimodalnej

10 (101-110) Leszek Mindur Więcej
7.

Przesłanki tworzenia europejskiej polityki logistycznej

16 (111-126) Maciej Mindur Więcej
8.

Analiza rynku Business Process Outsourcing w logistyce

12 (127-138) Anita Mutwil Więcej
9.

Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce

10 (139-148) Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik Więcej
10.

Asymetria informacji na rynku turystycznym

10 (149-158) Aleksander Panasiuk Więcej
11.

Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich (na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecin)

14 (159-172) Michał Pluciński Więcej
12.

Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych – uwarunkowania i kierunki

15 (173-187) Grażyna Rosa Więcej
13.

Specyfika przestrzenna i infrastrukturalna funkcjonowania rynku usług turystycznych

11 (189-199) Daniel Szostak Więcej
14.

Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób

15 (201-215) Krzysztof Wesołowski Więcej
15.

Tendencje i czynniki zmian w działalności małych portów morskich w Polsce w latach 2009–2014

12 (217-228) Piotr Nowaczyk, Jolanta Zieziula Więcej
16.

Marka w usługach rekreacyjnych – znaczenie i kształtowanie

11 (231-241) Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak Więcej
17.

Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych

9 (243-251) Wiesław M. Maziarz Więcej
18.

Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki

14 (253-266) Anna Rogozińska Więcej
19.

Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług

16 (267-282) Kazimierz Rogoziński Więcej
20.

Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim

14 (283-296) Monika Wojtkiewicz Więcej