Rok wydania: | 2016 |
miz_nr_1_(42)_2016_spis_tresci-strona_redakcyjna.pdf | Pobierz |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Czy Polska potrzebuje Kolei Dużych Prędkości? |
16 (39-54) | Juliusz Engelhardt | Więcej |
2. |
Rozwój usług świadczonych przez ekologiczne gospodarstwa rolne działające w Polsce w latach 2006–2015 |
10 (55-64) | Jolanta Kondratowicz-Pozorska | Więcej |
3. |
Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskich |
14 (65-78) | Marta Mańkowska | Więcej |
4. |
Odpady motoryzacyjne – zagrożenie, odzysk i recykling |
10 (79-88) | Eugeniusz Mazur | Więcej |
5. |
Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919–1939 |
12 (89-100) | Andrzej Mielcarek | Więcej |
6. |
Przyszłościowe formy przewozów ładunków drogowo-szynowych w technologii bimodalnej |
10 (101-110) | Leszek Mindur | Więcej |
7. |
Przesłanki tworzenia europejskiej polityki logistycznej |
16 (111-126) | Maciej Mindur | Więcej |
8. |
Analiza rynku Business Process Outsourcing w logistyce |
12 (127-138) | Anita Mutwil | Więcej |
9. |
Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce |
10 (139-148) | Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik | Więcej |
10. |
Asymetria informacji na rynku turystycznym |
10 (149-158) | Aleksander Panasiuk | Więcej |
11. |
Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich (na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecin) |
14 (159-172) | Michał Pluciński | Więcej |
12. |
Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych – uwarunkowania i kierunki |
15 (173-187) | Grażyna Rosa | Więcej |
13. |
Specyfika przestrzenna i infrastrukturalna funkcjonowania rynku usług turystycznych |
11 (189-199) | Daniel Szostak | Więcej |
14. |
Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób |
15 (201-215) | Krzysztof Wesołowski | Więcej |
15. |
Tendencje i czynniki zmian w działalności małych portów morskich w Polsce w latach 2009–2014 |
12 (217-228) | Piotr Nowaczyk, Jolanta Zieziula | Więcej |
16. |
Marka w usługach rekreacyjnych – znaczenie i kształtowanie |
11 (231-241) | Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak | Więcej |
17. |
Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych |
9 (243-251) | Wiesław M. Maziarz | Więcej |
18. |
Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki |
14 (253-266) | Anna Rogozińska | Więcej |
19. |
Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług |
16 (267-282) | Kazimierz Rogoziński | Więcej |
20. |
Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim |
14 (283-296) | Monika Wojtkiewicz | Więcej |