Marketing i Zarządzanie

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     eISSN: 2543-5574     DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / nr 4 (54) 2018

Rok wydania: 2018

Pliki opcjonalne

miz_nr_4_(54)_2018_0-red-spis-wstep.pdf Pobierz

Spis Treści / Artykuły

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
1.

Viral Marketing Communication for Brand


(Wirusowa komunikacja marketingowa na rzecz marki)
13 (89-101) Beata Tarczydło, Anna Kondak, Adrian Konior Więcej
2.

Tourist Space and its Role in the Activities of Tourism Enterprises


(Przestrzeń turystyczna i jej rola w działalności przedsiębiorstw turystycznych)
10 (103-112) Marzena Wanagos, Lidiya Gumenyuk Więcej