Autorzy: |
Grzegorz
Szymański
Politechnika Łódzka, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji Barbara Mróz-Gorgoń Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Nauk Ekonomicznych Agata Stasiak |
Słowa kluczowe: | innowacje marketingowe advergaming gry reklamowe in-game-ads |
Data publikacji całości: | 2018 |
Liczba stron: | 9 (225-233) |
Klasyfikacja JEL: | M00 M31 M37 M39 |
1. | Calin, G. (2010). Advergames: characteristics, limitations and potential. Annals of Faculty of Economics, 1 (1), 726‒730. |
2. | Cauberghe, V., Pelsmacker de, P. (2010). Advergames: the impact of brand prominence and game repetition on brand responses. Journal of Advertising, 39 (1), 5‒18. |
3. | CNET (21.07.2018). Mobile gaming wins in the bedroom. Pobrano z: https://www.cnet.com/news/mobile-gaming-wins-in-the-bedroom/. |
4. | Dahl, S., Eagle, L. Fernandez, C. (2006). Analyzing advergames: active diversions or actually deception. W: K. Podnar, Z. Jancic, (red.), 11th International Corporate and Marketing Communications Conference. Ljubljana, Slovenia. |
5. | Domaradzki, K. (30.06.2015). 10 najlepszych outsourcingowych lokalizacji w Europie. Pobrano z: www.forbes.pl/najlepsze-outsourcingowe-lokalizacje-w-europie,artykuly,181556,1,1.html. |
6. | Dziewanowska, K. Kacprzak-Choińska, A. (2012). Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 712, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 26, 187‒198. |
7. | Ghirvu, A. (2012). In-game advertising: advantages and limitations for advertisers. The USV Annals of Economics and Public Administration, 12 (1), 114‒119. |
8. | Grabowska, J. (2012). Outsourcing usług logistycznych. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie, 60, 83‒96. |
9. | Gregor, B. Gotwald, B. (2012). Advergaming i grywalizacja jako trend i szansa dla marketingu. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 712, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 26, 199‒211. |
10. | GryOnline (27.07.2018). Najpopularniejsze gry na GRYOnline.pl w 2017 roku. Pobrano z: https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=107174. |
11. | Gupta, PB. Lord, KR. (2012). Product placement in movies: The effect of prominence and mode on audience recall. Journal of Current Issues and Research in Advertising, 20 (1), 47‒59. |
12. | IAB Polska (30.05.2018). Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce. Pobrano z: https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2017/12/Raport-Perspektywy-Rozwojowe-Reklamy-Online-2017-2018.pdf. |
13. | Karpińska-Krakowiak, M. (2016). Możliwości kształtowania zaangażowania konsumentów wobec marki w mediach społecznościowych za pomocą humoru. Studia i Prace WNEiZ US, 43 (2), 95‒103. |
14. | Mitręga, M. (2013). Advergaming jako rozwijająca się forma komunikacji marketingowej. Studia Ekonomiczne, 140, 133–143. |
15. | Mracek, P. Mucha, M. (2011). Application of knowledge in advergaming as a possible source of competitive advantage. Journal of Competitiveness, 11 (3), 108‒118. |
16. | Pomykalski, A. Blażlak, R. (2014). Współczesne tendencje zarządzania organizacjami poprzez innowacje. Studia Ekonomiczne, 183 (2), 141‒150. |
17. | Purswani, G. (2010). Advergames, their use and potential regulation. Asia Pacific Public Relations Journal, 11 (7), 57‒63. |
18. | Stobiecka, J., Stobiecki, P. (2015). Gamifikacja jako nowe narzędzie marketingu relacji – próba klasyfikacji odbiorców. Handel Wewnętrzny, 1 (354), 261‒271. |
19. | Szreder, M. (2004). Metody i techniki sondażowych badań opinii. Warszawa: PWE. |
20. | Tkaczyk, P. (2012). Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych. Gliwice: Helion. |