Marketing i Zarządzanie

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access 

Lista wydań / nr 2 (52) 2018

Rok wydania: 2018

Pliki opcjonalne

miz_nr_2_(52)_2018_strona_redakcyjna_i_spis_tresci.pdf Pobierz
Pobierz cały numer

Spis Treści / Artykuły

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
1.

Selected predictors of the evaluation of credibility of information on food packaging among processors and distributors


(Wybrane uwarunkowania oceny wiarygodności informacji na opakowaniach żywności wśród przetwórców i dystrybutorów)
9 (7-15) Paweł Bryła Więcej
2.

Zmiany sytuacji materialnej i gospodarowanie dochodem w gospodarstwach domowych

11 (7-17) Piotr Cyrek Więcej
3.

Pracownik 50+ w świetle badań własnych – analiza porównawcza

9 (29-37) Iwona Czerska Więcej
4.

Organizacja wielkich wydarzeń sportowych w realizacji celów marketingu terytorialnego na przykładzie The World Games 2017

10 (39-48) Magdalena Daszkiewicz Więcej
5.

Barwa opakowania jako element kształtujący atrakcyjność rynkową herbaty

9 (49-57) Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Michał Gosk Więcej
6.

Examples of good CSR practices in the TFL sector


(Przykłady dobrych praktyk w sektorze TSL)
12 (59-70) Barbara Kos Więcej
7.

Ensuring the mobility of senior citizens in urban areas – analysis of Polish cities SUMPs


(Zapewnienie mobilności miejskiej dla seniorów – analiza PZMM polskich miast)
11 (71-81) Joanna Kos-Łabędowicz Więcej
8.

Content marketing w aspekcie ewolucji funkcji internetu i rozwoju koncepcji marketingu

10 (83-92) Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska Więcej