Rok wydania: | 2015 |
miz_zn_865_pzfim_nr_38_zn865-konsument-spis.pdf | Pobierz |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Konsument na jednolitym rynku cyfrowym |
10 (9-18) | Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło | Więcej |
2. |
Odwiedziny w centrach handlowych – zmiany w strukturze celów i preferencji konsumenckich |
10 (19-28) | Marcin Gąsior | Więcej |
3. |
Zachowania konsumentów na rynku markowej odzieży |
8 (29-36) | Joanna Newerli-Guz | Więcej |
4. |
Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym w erze społeczeństwa twórczego |
10 (37-46) | Ewa Markiewicz, Agnieszka Niezgoda | Więcej |
5. |
Zmiany nawyków żywieniowych w zachowaniach dekonsumpcyjnych |
10 (47-56) | Wanda Patrzałek | Więcej |
6. |
Współzależność notyfikacji w zakresie nowego podejścia z krajów zachodniej i wschodniej Unii Europejskiej |
10 (57-66) | Marcin Pigłowski | Więcej |
7. |
Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowym |
10 (67-76) | Joanna Pikuła-Małachowska | Więcej |
8. |
Konsumpcjonizm na rynku kosmetyków |
12 (77-88) | Agnieszka Rybowska | Więcej |
9. |
Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów |
12 (89-100) | Karolina Orzeł, Grażyna Śmigielska | Więcej |
10. |
Idea Fair Trade. W kierunku odpowiedzialnej konsumpcji |
9 (101-109) | Katarzyna Wasilik | Więcej |
11. |
Seniorzy jako adresaci działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce |
14 (113-126) | Magdalena Dołhasz | Więcej |
12. |
Zachowania prosumpcyjne i etnocentryczne konsumentów niepełnosprawnych - wybrane zagadnienia |
12 (127-138) | Magdalena Maciaszczyk | Więcej |
13. |
Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badań |
10 (139-148) | Anna Niedzielska | Więcej |
14. |
Podróżujące rodziny, czyli jak towarzystwo dzieci różnicuje zachowania konsumentów turystów |
12 (149-160) | Renata Seweryn | Więcej |
15. |
Postmodernistyczny konsument a społeczność wokół marki |
10 (161-170) | Monika Skorek | Więcej |
16. |
Polityka kreowania prozdrowotnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży |
12 (171-182) | Katarzyna Szalonka | Więcej |
17. |
Konsument zrównoważony jako segment odniesienia dla działań marketingowych przedsiębiorstwa |
10 (183-192) | Iwona Wilk | Więcej |
18. |
Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych |
14 (193-206) | Romuald Zabrocki | Więcej |
19. |
Ocena jakości usług restauracyjnych na przykładzie kawiarni w Lublinie |
10 (209-218) | Piotr Blicharz | Więcej |
20. |
Zachowania polskich i angielskich konsumentów na rynku herbaty |
10 (219-228) | Joanna Dąbrowska, Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska | Więcej |
21. |
The Impact of Income and Place of Living on Health Behaviors in a Range of Oral Hygiene on the Basis of the Surveyed Patients(Wpływ dochodu i miejsca zamieszkania na zachowania zdrowotne w zakresie utrzymania właściwej higieny jamy ustnej na podstawie badania pacjentów) |
14 (229-242) | Leszek Gracz, Jolanta Świderska | Więcej |
22. |
Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnej |
10 (243-252) | Maria Grzybek, Wiesław Szopiński | Więcej |
23. |
Jakość usług marketingowych w Polsce w perspektywie menedżerów przedsiębiorstw korzystających z nich |
10 (253-262) | Robert Nowacki | Więcej |
24. |
Preferencje i motywy wyboru zakładu ubezpieczeń na życie przez klientów indywidualnych |
10 (263-272) | Beata Nowotarska-Romaniak | Więcej |
25. |
Przyczynowość w badaniach marketingowych |
12 (273-284) | Adam Sagan | Więcej |
26. |
Bojkotowanie produktu a preferencje wartości konsumentów |
10 (285-294) | Grzegorz Zasuwa | Więcej |