Year of publication: | 2016 |
miz_nr_1_(42)_2016_spis_tresci-strona_redakcyjna.pdf | Pobierz |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Czy Polska potrzebuje Kolei Dużych Prędkości?(Does Poland Need the High Speed Rail?) |
16 (39-54) | Juliusz Engelhardt | More |
2. |
Rozwój usług świadczonych przez ekologiczne gospodarstwa rolne działające w Polsce w latach 2006–2015(Development of Services by Ecological Farms Operating in Poland in the Years 2006–2015) |
10 (55-64) | Jolanta Kondratowicz-Pozorska | More |
3. |
Kierunki zmian w strukturze bałtyckiej floty promowej i ich wpływ na segment przewozów pasażerskich(The Directions of Changes in the Structure of the Ferry Fleet in the Baltic Sea Region and their Impact on the Ferry Passenger Market) |
14 (65-78) | Marta Mańkowska | More |
4. |
Odpady motoryzacyjne – zagrożenie, odzysk i recykling(Automative Waste – Threat, Salvage and Recycling) |
10 (79-88) | Eugeniusz Mazur | More |
5. |
Rozwój transportu lotniczego we wschodnich prowincjach Niemiec w latach 1919–1939(The Air Transport Development in the Eastern Provinces of Germany in the Years 1919–1939) |
12 (89-100) | Andrzej Mielcarek | More |
6. |
Przyszłościowe formy przewozów ładunków drogowo-szynowych w technologii bimodalnej(The Techniques of Transportation in Road-Railways Bimodal Technology) |
10 (101-110) | Leszek Mindur | More |
7. |
Przesłanki tworzenia europejskiej polityki logistycznej(Essential Factors Determining Creation of European Logistics Policy) |
16 (111-126) | Maciej Mindur | More |
8. |
Analiza rynku Business Process Outsourcing w logistyce(Market Analysis of Business Process Outsourcing in Logistics) |
12 (127-138) | Anita Mutwil | More |
9. |
Atrybuty przedsiębiorczej uczelni w polskiej praktyce(Attributes of the Entrepreneurial University in Polish Practice) |
10 (139-148) | Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik | More |
10. |
Asymetria informacji na rynku turystycznym(Asymmetry of Information on the Tourism Market) |
10 (149-158) | Aleksander Panasiuk | More |
11. |
Uwarunkowania i kierunki przekształceń funkcjonalno-przestrzennych rejonów obsługi ładunków masowych portów morskich (na przykładzie Półwyspu Katowickiego w porcie Szczecin)(Determinants and Directions of the Functional and Spatial Transformations in the Areas of Seaport Bulk Cargo Handling (Illustrated with an Example of Katowicki Peninsula in the Port of Szczecin)) |
14 (159-172) | Michał Pluciński | More |
12. |
Rozwój konkurencji na rynku usług transportowych – uwarunkowania i kierunki(The Competition Development in the Market of Transport Services – Conditions and Trends) |
15 (173-187) | Grażyna Rosa | More |
13. |
Specyfika przestrzenna i infrastrukturalna funkcjonowania rynku usług turystycznych(The Spatial and Infrastructural Specificity of the Tourism Services Market) |
11 (189-199) | Daniel Szostak | More |
14. |
Multicentryczność regulacji prawnej usługi przewozu osób(The Plurality of the Deciding Centers in the Law System Concerning Services of Passengers Carriage) |
15 (201-215) | Krzysztof Wesołowski | More |
15. |
Tendencje i czynniki zmian w działalności małych portów morskich w Polsce w latach 2009–2014(Tendencies and Factors of Changes in Small Marine Ports Activities in Poland in Years 2009–2014) |
12 (217-228) | Piotr Nowaczyk, Jolanta Zieziula | More |
16. |
Marka w usługach rekreacyjnych – znaczenie i kształtowanie(Brand in the Fitness Services – the Importance and Development) |
11 (231-241) | Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak | More |
17. |
Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych(Marketing as the Instrument of Increasing the Competitiveness of Social Businesses) |
9 (243-251) | Wiesław M. Maziarz | More |
18. |
Rola marketingu w rozwoju rynku sztuki(Marketing Influence on the Art Market Development) |
14 (253-266) | Anna Rogozińska | More |
19. |
Wybrane kategorie określające kontekst interpretacyjny marketingu usług(The Selected Categories Defining Interpretative Context of Services Marketing) |
16 (267-282) | Kazimierz Rogoziński | More |
20. |
Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim(Conceptions of Implementing the Marketing Innovation on the Business Smes Example in the West Pomeranian Region) |
14 (283-296) | Monika Wojtkiewicz | More |