Year of publication: | 2018 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
* |
Strona tytułowa(Title page) |
2 (1-2) | --- | More |
* |
Spis treści(Table of contents) |
2 (3-4) | --- | More |
* |
Wstęp(Introduction) |
1 (5-5) | --- | More |
1. |
Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku nowych produktów żywnościowych z wykorzystaniem modelu Rogersa(Determinants of consumer behaviour on the market of new food products using the Rogers' model) |
10 (7-16) | Joanna Bartkowicz | More |
2. |
Managing relationships with employees as company’s internal clients |
10 (17-26) | Agnieszka Bojanowska | More |
3. |
Ewolucja znaczenia czynników rozwoju społeczno-gospodarczego w poszczególnych województwach w Polsce w latach 2006‒2016(The evolution of factors of socio-economic development in the particular voivodeships in Poland in the years 2006‒2016) |
9 (27-35) | Rafał Czyżycki | More |
4. |
Wpływ audiomarketingu na decyzje zakupowe konsumentów(The impact of audio marketing on consumer purchasing decisions) |
14 (37-50) | Włodzimierz Deluga | More |
5. |
Ocena operatora logistycznego przez pracownika i jego rozwój(Evaluation of the logistic operator by the employee and his development) |
9 (51-59) | Joanna Dyczkowska | More |
6. |
Budowanie lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej(Building Customer Loyalty on the Example of Companies from the Clothing Industry) |
13 (61-73) | Jacek Dziwulski, Robert Drabik | More |
7. |
Użyteczność neuromarketingu w badaniach postaw etnocentrycznych konsumentów żywności(The Utility of Neuromarketing in Surveying the Ethnocentric Attitudes of Consumers) |
11 (75-85) | Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz, Anna Rogala | More |
8. |
Regiony w Polsce i ich rozwój w ujęciu taksonomicznym(Regions in Poland and their Development in Taxonomic Analysis) |
9 (87-95) | Rafał Klóska | More |
9. |
Pomiar marketingu szeptanego warsztatów samochodowych(Measuring Word-of-Mouth Marketing of Garages) |
12 (97-108) | Aleksander Lotko | More |
10. |
Innowacje proekologiczne w chińskim rolnictwie jako wyraz realizacji planu strategicznego na lata 2016‒2020(Eco-friendly Innovation in Chinese Agriculture as an Expression of the Implementation of the Strategic Plan for 2016‒2020) |
11 (109-119) | Karolina Łopacińska | More |
11. |
Seniorzy jako konsumenci prywatnych usług zdrowotnych(Seniors as a Consumers of Private Health Services) |
12 (121-132) | Beata Nowotarska-Romaniak, Julita Czyżewska | More |
12. |
Eventy jako sposób przyciągania mieszkańców i turystów(Events as the Way of Attracting Dwellers and Tourists) |
10 (133-142) | Alina Oczachowska | More |
13. |
Turystyka zakupowa w ofercie biur podróży(Shopping Tourism in the Offers of Travel Agencies) |
8 (143-150) | Beata Paliś | More |
14. |
Behaviour of young consumers and the seasonality of ice cream consumption |
12 (151-162) | Agnieszka Palka | More |
15. |
Punkty różnicujące i punkty upodabniające w pozycjonowaniu suplementów diety(Differentiating Points and Points Similar to the Positioning of Dietary Supplements) |
9 (163-171) | Tomasz Sondej | More |
16. |
Komunikacja jako narzędzie kształtowania relacji z dostawcami w systemie zarządzania środowiskowego(Communication as a Tool for Shaping Relations with Suppliers in Environmental Management System) |
16 (173-188) | Agata Szkiel | More |
17. |
Marketing wirusowy w zarządzaniu organizacją. Wyniki badań(Viral Marketing in Organization Management. Results of Research) |
17 (189-205) | Beata Tarczydło, Anna Kondak, Adrian Konior | More |
18. |
Zmiany dotyczące orientacji na klienta w systemach zarządzania akredytowanych laboratoriów(The Changes Regarding Customer Orientation in the Management Systems of Accredited Laboratories) |
11 (207-217) | Joanna Wierzowiecka | More |
19. |
Postawy i zachowania konsumentów w wieku 60+ wobec żywności funkcjonalnej(Attitudes and Behaviors of Consumers Aged 60+ versus Functional Food) |
14 (219-232) | Romuald Zabrocki, Anna Suszek | More |
20. |
Zachowania zakupowe pokoleń konsumentów w świetle rozwoju technologii(Purchasing Behavior of Generations of Consumers in the Light of Technological Development) |
8 (233-240) | Joanna Zjawin | More |
21. |
Apiterapia wśród konsumentów XXI wieku – badania wstępne(Apitherapy among XXI Century Consumers ‒ Preliminary Studies) |
14 (241-254) | Natalia Żak, Piotr Przybyłowski | More |