Marketing i Zarządzanie

Previously: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     eISSN: 2543-5574    OAI    DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access 

Issue archive / nr 3 (53) 2018

Year of publication:2018
# Title Page range Authors Actions
*

Strona tytułowa


(Title page)
2 (1-2) --- More
*

Spis treści


(Table of contents)
2 (3-4) --- More
*

Wstęp


(Introduction)
1 (5-5) --- More
1.

Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku nowych produktów żywnościowych z wykorzystaniem modelu Rogersa


(Determinants of consumer behaviour on the market of new food products using the Rogers' model)
10 (7-16) Joanna Bartkowicz More
2.

Managing relationships with employees as company’s internal clients

10 (17-26) Agnieszka Bojanowska More
3.

Ewolucja znaczenia czynników rozwoju społeczno-gospodarczego w poszczególnych województwach w Polsce w latach 2006‒2016


(The evolution of factors of socio-economic development in the particular voivodeships in Poland in the years 2006‒2016)
9 (27-35) Rafał Czyżycki More
4.

Wpływ audiomarketingu na decyzje zakupowe konsumentów


(The impact of audio marketing on consumer purchasing decisions)
14 (37-50) Włodzimierz Deluga More
5.

Ocena operatora logistycznego przez pracownika i jego rozwój


(Evaluation of the logistic operator by the employee and his development)
9 (51-59) Joanna Dyczkowska More
6.

Budowanie lojalności klienta na przykładzie firm z branży odzieżowej


(Building Customer Loyalty on the Example of Companies from the Clothing Industry)
13 (61-73) Jacek Dziwulski, Robert Drabik More
7.

Użyteczność neuromarketingu w badaniach postaw etnocentrycznych konsumentów żywności


(The Utility of Neuromarketing in Surveying the Ethnocentric Attitudes of Consumers)
11 (75-85) Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz, Anna Rogala More
8.

Regiony w Polsce i ich rozwój w ujęciu taksonomicznym


(Regions in Poland and their Development in Taxonomic Analysis)
9 (87-95) Rafał Klóska More
9.

Pomiar marketingu szeptanego warsztatów samochodowych


(Measuring Word-of-Mouth Marketing of Garages)
12 (97-108) Aleksander Lotko More
10.

Innowacje proekologiczne w chińskim rolnictwie jako wyraz realizacji planu strategicznego na lata 2016‒2020


(Eco-friendly Innovation in Chinese Agriculture as an Expression of the Implementation of the Strategic Plan for 2016‒2020)
11 (109-119) Karolina Łopacińska More
11.

Seniorzy jako konsumenci prywatnych usług zdrowotnych


(Seniors as a Consumers of Private Health Services)
12 (121-132) Beata Nowotarska-Romaniak, Julita Czyżewska More
12.

Eventy jako sposób przyciągania mieszkańców i turystów


(Events as the Way of Attracting Dwellers and Tourists)
10 (133-142) Alina Oczachowska More
13.

Turystyka zakupowa w ofercie biur podróży


(Shopping Tourism in the Offers of Travel Agencies)
8 (143-150) Beata Paliś More
14.

Behaviour of young consumers and the seasonality of ice cream consumption

12 (151-162) Agnieszka Palka More
15.

Punkty różnicujące i punkty upodabniające w pozycjonowaniu suplementów diety


(Differentiating Points and Points Similar to the Positioning of Dietary Supplements)
9 (163-171) Tomasz Sondej More
16.

Komunikacja jako narzędzie kształtowania relacji z dostawcami w systemie zarządzania środowiskowego


(Communication as a Tool for Shaping Relations with Suppliers in Environmental Management System)
16 (173-188) Agata Szkiel More
17.

Marketing wirusowy w zarządzaniu organizacją. Wyniki badań


(Viral Marketing in Organization Management. Results of Research)
17 (189-205) Beata Tarczydło, Anna Kondak, Adrian Konior More
18.

Zmiany dotyczące orientacji na klienta w systemach zarządzania akredytowanych laboratoriów


(The Changes Regarding Customer Orientation in the Management Systems of Accredited Laboratories)
11 (207-217) Joanna Wierzowiecka More
19.

Postawy i zachowania konsumentów w wieku 60+ wobec żywności funkcjonalnej


(Attitudes and Behaviors of Consumers Aged 60+ versus Functional Food)
14 (219-232) Romuald Zabrocki, Anna Suszek More
20.

Zachowania zakupowe pokoleń konsumentów w świetle rozwoju technologii


(Purchasing Behavior of Generations of Consumers in the Light of Technological Development)
8 (233-240) Joanna Zjawin More
21.

Apiterapia wśród konsumentów XXI wieku – badania wstępne


(Apitherapy among XXI Century Consumers ‒ Preliminary Studies)
14 (241-254) Natalia Żak, Piotr Przybyłowski More