Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Currently: Marketing i Zarządzanie

ISSN: 1509-0507     eISSN: 2353-2874    OAI    DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Issue archive / ZN 850 PZFiM nr 37

Year of publication:2015

Optional files

miz_zn_850_pzfim_nr_37_zn_850-37_spis_tresci.pdf Pobierz
# Title Page range Authors Actions
1.

Marketing a koncepcja biznesowa


(Marketing Issues in Business Concepts)
14 (9-22) Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik More
2.

Rola kreatywności w funkcjonowaniu organizacji usługowych


(The Role of Creativity in the Functioning of Service Institutions)
10 (23-32) Andrzej Raszkowski More
3.

Jakość usług i metody jej pomiaru


(Service Quality and the Methods of Measurement)
12 (33-44) Urszula Chrąchol, Kamila Peszko More
4.

Efekty zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie


(Effects of Logistics and Marketing Management in a Company)
10 (45-54) Adam Rudzewicz More
5.

Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiej


(Evolution of the Value Chain of the National Postal Operators in the European Union)
10 (55-64) Tomasz Sondej More
6.

Wybrane problemy marketingu usług transportowych


(Non-Operational Determinants of Automotive Vehicles Exchange in Transportation Companies – Selected Issues)
14 (65-78) Ferdynand Reiss More
7.

Metodologiczne podstawy istoty potencjału marketingowego linii lotniczej


(Methodological Foundations of the Marketing Potential Essence of the Airline)
14 (79-92) Svitlana Petrovska, Tetiana Shkoda More
8.

Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacji


(Strategies to Compete in the Health Market in Poland)
13 (93-105) Katarzyna Szalonka More
9.

The Factors Creating Internet Shops’ Image in the Opinion of “Young Adults”

12 (109-120) Leszek Gracz More
10.

Marketing wirusowy w przedsiębiorstwach usługowych


(Viral Marketing in Services Market)
12 (121-132) Joanna Kos-Łabędowicz More
11.

Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji


(The Consequences of Shaping an Advertising Messages Using Manipulation Techniques)
12 (133-144) Izabela Ostrowska More
12.

Ocena strony internetowej Głównego Inspektoratu Weterynarii jako narzędzia komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi


(Evaluation of Main Veterinary Inspectorate Website as a Tool for Communication with Internal and External Customers)
12 (145-156) Lech Rak More
13.

E-produkt w nowoczesnej firmie


(E-Product in the Modern Company)
10 (157-166) Daniel Szostak More
14.

Innowacje marketingowe na rynku usług pocztowych


(Marketing Innovation for Market of Postal Services)
12 (167-178) Grzegorz Szymański More