Year of publication: | 2018 |
miz_nr_2_(52)_2018_strona_redakcyjna_i_spis_tresci.pdf | Pobierz |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Selected predictors of the evaluation of credibility of information on food packaging among processors and distributors |
9 (7-15) | Paweł Bryła | More |
2. |
Zmiany sytuacji materialnej i gospodarowanie dochodem w gospodarstwach domowych(Changes in Material Situation and Income Management in Households) |
11 (17-27) | Piotr Cyrek | More |
3. |
Pracownik 50+ w świetle badań własnych – analiza porównawcza(50+ Employee in the Light of Own Research ‒ a Comparative Analysis) |
9 (29-37) | Iwona Czerska | More |
4. |
Organizacja wielkich wydarzeń sportowych w realizacji celów marketingu terytorialnego na przykładzie The World Games 2017(Organization of Big Sport Events in the Implementation of Territorial Marketing Objectives on the Example of the World Games 2017) |
10 (39-48) | Magdalena Daszkiewicz | More |
5. |
Barwa opakowania jako element kształtujący atrakcyjność rynkową herbaty(Colour of the Packaging as an Element Shaping the Market Attractiveness of Tea) |
9 (49-57) | Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Michał Gosk | More |
6. |
Examples of good CSR practices in the TFL sector |
12 (59-70) | Barbara Kos | More |
7. |
Ensuring the mobility of senior citizens in urban areas – analysis of Polish cities SUMPs |
11 (71-81) | Joanna Kos-Łabędowicz | More |
8. |
Content marketing w aspekcie ewolucji funkcji internetu i rozwoju koncepcji marketingu(Content Marketing in the Aspect of the Evolution of Internet Function and the Development of Marketing Concept) |
10 (83-92) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | More |
9. |
Zachowanie osób starszych na rynku przypraw i produktów przyprawowych(Behavior of Older People on the Spice and Spice Products Market) |
11 (93-103) | Joanna Newerli-Guz | More |
10. |
Strengthening relationships with residents via internet and mobile communication in territorial marketing on the example of the city of Częstochowa |
10 (105-114) | Anna Niedzielska, Krzysztof Ratman | More |
11. |
Wizerunek miasta w ocenie mieszkańców i jego determinanty(The Image of the City in the Eyes of Inhabitants and its Determinants) |
13 (115-127) | Agata Niemczyk | More |
12. |
Świadomość ekologiczna a dywergencja zachowań konsumentów na rynku turystycznym(The Environmental Awareness and Divergence of Consumer Behaviors on the Tourist Market) |
8 (129-136) | Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz | More |
13. |
Współpraca z organizacjami świadczącymi usługi marketingowe z perspektywy ich klientów(Cooperation with the Organisations Providing Marketing Services in their Customers’ Perspective) |
10 (137-146) | Robert Nowacki | More |
14. |
Badania marketingowe ‒ korzyści z rezultatów wobec wewnętrznych ograniczeń podmiotów gospodarczych i środowiska ich działania(Marketing Research-Benefits from the Results Compared with Internal Constraints of Economic Entities and Environments of their Activities) |
9 (147-155) | Dariusz Oczachowski | More |
15. |
Rola internetu w podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych dorosłych(The Role of the Internet in Young Adults’ Purchase Decision-Making) |
8 (157-164) | Joanna Pikuła-Małachowska | More |
16. |
Merchandising w handlu tradycyjnym i internetowym w opinii klientów(Merchandising in Traditional and Internet Commerce in the Opinion of Customers) |
9 (165-173) | Agnieszka Rybowska | More |
17. |
Polskie „sieciaki” na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków(Polish „Net Generation” on the Tourism Market on the Example of the Visitors of Kraków) |
13 (175-187) | Renata Seweryn | More |
18. |
Synergy between social media marketing and maps of health needs in oncology – on the example of defining the potential of social media marketing in promoting health behaviors among junior high school students |
9 (189-197) | Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Magdalena Wójcik | More |
19. |
Reklama internetowa a decyzje zakupowe Polaków i Brytyjczyków – analiza demograficzna(Internet Advertising and Purchasing Decisions of Poles and British ‒ a Demographic Analysis) |
15 (199-213) | Katarzyna Szalonka, Agnieszka Sadowa | More |
20. |
Problem dezinformacji konsumentów poszukujących informacji o usługach turystycznych za pośrednictwem internetu(The Problem of Disinformation of the Consumer Searching for Information on Tourist Services via the Internet) |
9 (215-223) | Tomasz Szopiński | More |
21. |
Advergaming jako innowacyjna forma reklamowa(Advergaming as an Innovative Advertising Form) |
9 (225-233) | Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Agata Stasiak | More |
22. |
Znaczenie monitoringu w kształtowaniu regionalnych produktów sieciowych w turystyce(The Importance of Monitoring in Shaping Regional Networking Products in Tourism) |
11 (235-245) | Marzena Wanagos | More |
23. |
Możliwości rozwoju marketingu funeralnego w Polsce w świetle uwarunkowań kulturowych(Development Opportunities of Funeral Marketing in Poland in the Light of Cultural Background) |
10 (247-256) | Paweł Waniowski | More |
24. |
Sale and distribution of traditional and regional food in Poland and EU – a benchmark study |
8 (257-264) | Aleksandra Wilczyńska | More |