Year of publication: | 2017 |
miz_nr_2_(48)_2017_miz48-red_i_tytulowa.pdf | Pobierz |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland |
10 (11-20) | Paweł Bryła | More |
2. |
Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych(Rationality of Financial Surpluses Placement on the Capital Market through the Purchase of Investment Funds Participation Units) |
10 (21-30) | Rafał Czyżycki | More |
3. |
Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy(Modern Consumer on the Tri-City Coffee Market) |
11 (31-41) | Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Kinga Ossowska | More |
4. |
Młodzież wobec wyzwań współczesności(The Youth Against the Challenges of the Present Day) |
9 (43-51) | Alina Oczachowska | More |
5. |
Making purchase decisions on ice cream market |
10 (53-62) | Agnieszka Palka | More |
6. |
Determinanty stylu życia młodych konsumentów(The Determinants of Young Consumer’s Lifestyle) |
9 (63-71) | Wanda Patrzałek | More |
7. |
Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce(The Behavior of Women in the Use of Honey and Bee Products in Cosmetics) |
11 (73-83) | Piotr Przybyłowski, Anita Wilczewska | More |
8. |
Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej(Determinants of Crisp Bread Purchasing in the Maritime Academy Students' Opinion) |
10 (85-94) | Millena Ruszkowska, Joanna Bartkowicz | More |
9. |
Zachowania konsumentów na rynku second hand(Consumers Behavior in the Second Hand Market) |
10 (95-104) | Agnieszka Rybowska | More |
10. |
Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków(Generation of Baby Boomers in the Tourism Market (on the Example of Tourists Visiting Kraków)) |
12 (105-116) | Renata Seweryn | More |
11. |
Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich(Consumer preferences for the Polish and USA consumption of honey) |
14 (117-130) | Natalia Żak | More |
12. |
Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów(Possibilities and Limitations of Using Eye-tracking in Behavioral Studies of Older Consumer) |
8 (133-140) | Ewa Jerzyk | More |
13. |
Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw(The Use of Big Data in Corporate Decision-Making) |
13 (141-153) | Magdalena Kalińska-Kula | More |
14. |
Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych(Gender and Consumer Information Activity on the Food Market) |
10 (157-166) | Renata Nestorowicz, Sylwester Białowąs | More |
15. |
Analiza rynku przypraw w Polsce(The Analysis of the Spices Market in Poland) |
9 (167-175) | Joanna Newerli-Guz | More |
16. |
Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych(The essence of hierarchical modeling for dangerous goods conveyances) |
12 (177-188) | Józef Perenc | More |
17. |
Food dangerous for the consumer in INFOSAN events |
8 (189-196) | Marcin Pigłowski | More |
18. |
Konsument na rynku globalnym – analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego(Consumer on Global Market – Ratio Analysis of the Market Potential) |
8 (197-204) | Adam Sagan | More |
19. |
Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego(Social Responsibility of a Designer in Creating a Rehabilitation Product) |
8 (207-214) | Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka | More |
20. |
Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami(Discount Cards as a Way of Building Relationships with Student) |
9 (215-223) | Urszula Chrąchol-Barczyk | More |
21. |
Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce(Enterprise’s Responsibility Towards Society in a Present-day Marketing Massage and Practice) |
8 (225-232) | Dariusz Oczachowski | More |
22. |
Budowanie lojalności polskich konsumentów – czy potrzebna jest redefinicja?(Building the Loyalty of Polish Consumers ‒ Is There a Redefinition Needed?) |
10 (233-242) | Anetta Pukas | More |
23. |
Determinanty satysfakcji z pracy – studium teoretyczne(Determinants of Job Satisfaction – Theoretical Study) |
11 (243-253) | Monika Sak-Skowron | More |
24. |
Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie(Shaping Relationships with Customers on the Internet Shown on the Example of Polish Railway Companies Offering Passenger Transport) |
10 (255-264) | Paweł Waniowski | More |
25. |
How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity |
10 (265-274) | Monika Zajkowska | More |
26. |
Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością(Motives for Implementation of New Assortment Items in Food Retailing Entities) |
11 (277-287) | Piotr Cyrek | More |
27. |
Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta(Consumers’ Selected Preferences Related to the Processes of Purchasing in Shopping Malls and Consumer’s Satisfaction) |
12 (289-300) | Marcin Gąsior | More |
28. |
Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych(Quality of Customer Service in the Small and Medium Enterprise Sector on the Example of Insurance Services) |
10 (301-310) | Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Czuba | More |
29. |
Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności(The Use of ISO 10015 in Improving Competences of the Personnel in Food Safety Management Systems) |
11 (311-321) | Agata Szkiel | More |
30. |
Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym(Improvement of the Process of Managing Complaints in Accredited Research Laboratory) |
10 (323-332) | Joanna Wierzowiecka | More |
31. |
Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów(The Brands of Logistics Operators in Students Assessment) |
11 (335-345) | Joanna Dyczkowska | More |
32. |
Usługi rekreacyjne fitness – cechy usług jako wartości dla klienta(Leisure Services Fitness ‒ Service Characteristics as Value for Customers) |
9 (347-355) | Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak | More |
33. |
Strategie marek na rynku napojów energetycznych(Brand Strategies in the Energy Drinks Market) |
15 (357-371) | Jarosław A. Kowalski | More |
34. |
Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju(The Quality of the Products in the Light of the Concept of Sustainable Development) |
13 (373-385) | Robert Maik | More |
35. |
Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń(The Use of Plastic Chip Cards by Insurance Companies) |
9 (387-395) | Beata Nowotarska-Romaniak | More |
36. |
Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz(Services and Added Value to the Customer on the Example of the Market for Furnishings and Interior Decoration) |
9 (397-405) | Mirosława Pluta-Olearnik | More |
37. |
Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce(Subbrand as a marketing innovation on the example of the vodka market in Poland) |
19 (407-425) | Paweł de Pourbaix, Lucyna Daleka | More |