Marketing i Zarządzanie

Previously: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     eISSN: 2353-2874    OAI    DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access 

Issue archive / nr 2 (48) 2017

Year of publication:2017

Optional files

miz_nr_2_(48)_2017_miz48-red_i_tytulowa.pdf Pobierz
# Title Page range Authors Actions
1.

Consumer ethnocentrism on the organic food market in Poland

10 (11-20) Paweł Bryła More
2.

Racjonalność lokowania nadwyżek finansowych na rynku kapitałowym poprzez zakup jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych


(Rationality of Financial Surpluses Placement on the Capital Market through the Purchase of Investment Funds Participation Units)
10 (21-30) Rafał Czyżycki More
3.

Współczesny konsument na trójmiejskim rynku kawy


(Modern Consumer on the Tri-City Coffee Market)
11 (31-41) Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Kinga Ossowska More
4.

Młodzież wobec wyzwań współczesności


(The Youth Against the Challenges of the Present Day)
9 (43-51) Alina Oczachowska More
5.

Making purchase decisions on ice cream market

10 (53-62) Agnieszka Palka More
6.

Determinanty stylu życia młodych konsumentów


(The Determinants of Young Consumer’s Lifestyle)
9 (63-71) Wanda Patrzałek More
7.

Zachowania kobiet w zakresie zastosowania miodu i produktów pszczelich w kosmetyce


(The Behavior of Women in the Use of Honey and Bee Products in Cosmetics)
11 (73-83) Piotr Przybyłowski, Anita Wilczewska More
8.

Czynniki kształtujące zachowania nabywcze konsumentów pieczywa chrupkiego w opinii studentów Akademii Morskiej


(Determinants of Crisp Bread Purchasing in the Maritime Academy Students' Opinion)
10 (85-94) Millena Ruszkowska, Joanna Bartkowicz More
9.

Zachowania konsumentów na rynku second hand


(Consumers Behavior in the Second Hand Market)
10 (95-104) Agnieszka Rybowska More
10.

Pokolenie Baby Boomers na rynku turystycznym na przykładzie odwiedzających Kraków


(Generation of Baby Boomers in the Tourism Market (on the Example of Tourists Visiting Kraków))
12 (105-116) Renata Seweryn More
11.

Preferencje konsumentów polskich oraz amerykańskich dotyczące spożycia miodów pszczelich


(Consumer preferences for the Polish and USA consumption of honey)
14 (117-130) Natalia Żak More
12.

Możliwości i ograniczenia wykorzystania eye-trackingu w badaniach zachowań starszych konsumentów


(Possibilities and Limitations of Using Eye-tracking in Behavioral Studies of Older Consumer)
8 (133-140) Ewa Jerzyk More
13.

Wykorzystanie big data w procesach decyzyjnych przedsiębiorstw


(The Use of Big Data in Corporate Decision-Making)
13 (141-153) Magdalena Kalińska-Kula More
14.

Płeć a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych


(Gender and Consumer Information Activity on the Food Market)
10 (157-166) Renata Nestorowicz, Sylwester Białowąs More
15.

Analiza rynku przypraw w Polsce


(The Analysis of the Spices Market in Poland)
9 (167-175) Joanna Newerli-Guz More
16.

Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych


(The essence of hierarchical modeling for dangerous goods conveyances)
12 (177-188) Józef Perenc More
17.

Food dangerous for the consumer in INFOSAN events

8 (189-196) Marcin Pigłowski More
18.

Konsument na rynku globalnym – analiza wskaźnikowa potencjału rynkowego


(Consumer on Global Market – Ratio Analysis of the Market Potential)
8 (197-204) Adam Sagan More
19.

Społeczna odpowiedzialność projektanta w kreowaniu produktu rehabilitacyjnego


(Social Responsibility of a Designer in Creating a Rehabilitation Product)
8 (207-214) Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka More
20.

Karty rabatowe jako sposób budowania relacji ze studentami


(Discount Cards as a Way of Building Relationships with Student)
9 (215-223) Urszula Chrąchol-Barczyk More
21.

Odpowiedzialność przedsiębiorstwa wobec społeczeństwa we współczesnym przekazie marketingowym i w praktyce


(Enterprise’s Responsibility Towards Society in a Present-day Marketing Massage and Practice)
8 (225-232) Dariusz Oczachowski More
22.

Budowanie lojalności polskich konsumentów – czy potrzebna jest redefinicja?


(Building the Loyalty of Polish Consumers ‒ Is There a Redefinition Needed?)
10 (233-242) Anetta Pukas More
23.

Determinanty satysfakcji z pracy – studium teoretyczne


(Determinants of Job Satisfaction – Theoretical Study)
11 (243-253) Monika Sak-Skowron More
24.

Kształtowanie relacji z klientami w internecie na przykładzie polskich spółek kolejowych oferujących przewozy pasażerskie


(Shaping Relationships with Customers on the Internet Shown on the Example of Polish Railway Companies Offering Passenger Transport)
10 (255-264) Paweł Waniowski More
25.

How to engage customer in co-creation of innovation? Implications for marketing activity

10 (265-274) Monika Zajkowska More
26.

Motywy wprowadzania nowych pozycji asortymentowych w podmiotach handlu detalicznego żywnością


(Motives for Implementation of New Assortment Items in Food Retailing Entities)
11 (277-287) Piotr Cyrek More
27.

Wybrane preferencje związane z zakupami w centrach handlowych a satysfakcja klienta


(Consumers’ Selected Preferences Related to the Processes of Purchasing in Shopping Malls and Consumer’s Satisfaction)
12 (289-300) Marcin Gąsior More
28.

Jakość obsługi klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie usług ubezpieczeniowych


(Quality of Customer Service in the Small and Medium Enterprise Sector on the Example of Insurance Services)
10 (301-310) Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Czuba More
29.

Wykorzystanie normy ISO 10015 w doskonaleniu kompetencji personelu w systemach zarządzania bezpieczeństwem żywności


(The Use of ISO 10015 in Improving Competences of the Personnel in Food Safety Management Systems)
11 (311-321) Agata Szkiel More
30.

Doskonalenie procesu zarządzania reklamacjami w akredytowanym laboratorium badawczym


(Improvement of the Process of Managing Complaints in Accredited Research Laboratory)
10 (323-332) Joanna Wierzowiecka More
31.

Marki operatorów logistycznych w ocenie studentów


(The Brands of Logistics Operators in Students Assessment)
11 (335-345) Joanna Dyczkowska More
32.

Usługi rekreacyjne fitness – cechy usług jako wartości dla klienta


(Leisure Services Fitness ‒ Service Characteristics as Value for Customers)
9 (347-355) Barbara Iwankiewicz-Rak, Agnieszka Rak More
33.

Strategie marek na rynku napojów energetycznych


(Brand Strategies in the Energy Drinks Market)
15 (357-371) Jarosław A. Kowalski More
34.

Jakość produktów w świetle idei zrównoważonego rozwoju


(The Quality of the Products in the Light of the Concept of Sustainable Development)
13 (373-385) Robert Maik More
35.

Wykorzystywanie plastikowych kart chipowych przez zakłady ubezpieczeń


(The Use of Plastic Chip Cards by Insurance Companies)
9 (387-395) Beata Nowotarska-Romaniak More
36.

Usługi a wartość poszerzona dla klienta na przykładzie rynku wyposażenia i dekoracji wnętrz


(Services and Added Value to the Customer on the Example of the Market for Furnishings and Interior Decoration)
9 (397-405) Mirosława Pluta-Olearnik More
37.

Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce


(Subbrand as a marketing innovation on the example of the vodka market in Poland)
19 (407-425) Paweł de Pourbaix, Lucyna Daleka More