Year of publication: | 2017 |
miz_nr_1_(47)_2017_strona_redakcyjna_i_spis_tresci.pdf | Pobierz |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
External construed country image ‒ the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image |
10 (11-20) | Magdalena Daszkiewicz | More |
2. |
Proinnowacyjna gospodarka regionalna w Polsce(Pro-innovative Regional Economy in Poland) |
8 (21-28) | Rafał Klóska | More |
3. |
One Belt One Road jako wyraz globalnej ekspansji Chin(One Belt One Road as an Expression of a Global Expansion of China) |
10 (29-38) | Karolina Łopacińska | More |
4. |
Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie(Place of Shopping Tourism in the Strategy of the Cities in Poland and in the World) |
11 (39-49) | Beata Paliś | More |
5. |
Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises |
8 (51-58) | Monika Spychalska-Wojtkiewicz | More |
6. |
Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryń(Endogenous Factors as a Basic for Development of Touristic Space on the Example of Moryń Municipality) |
13 (59-71) | Daniel Szostak | More |
7. |
Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności(The Development of Tourism in the Region in the Context of Entrepreneurship and Innovation) |
8 (73-80) | Marzena Wanagos | More |
8. |
Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami(Efficient Marketing Communication Contemporary Challenge for Cluster Management) |
21 (83-103) | Bogusław Bembenek | More |
9. |
The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland |
9 (105-113) | Patrycja Brańka, Sebastian Brańka | More |
10. |
Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów(Review of Good Practices of Polish Clusters in the Field of Marketing on the Example of Selected Entities) |
8 (115-122) | Marcin Haberla | More |
11. |
Sądy wojskowe – uwarunkowania komunikacji z otoczeniem(Military Courts – the Conditions of Communicating with their Environment) |
8 (123-130) | Paweł Kocoń | More |
12. |
Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej(Promotional Activities Related to the Concept of Sustainable Urban Mobility) |
12 (131-142) | Joanna Kos-Łabędowicz | More |
13. |
Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa(Territorial Engagement Marketing on the Example of the City of Częstochowa) |
10 (143-152) | Anna Niedzielska, Anna Niedzielska | More |
14. |
Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych(The Creation of Competitive Advantage in Service Companies) |
10 (153-162) | Robert Nowacki | More |
15. |
Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu ‒ innowacja czy konieczność?(The Role of Community of Interests in Business ‒ Innovation or Necessity?) |
8 (163-170) | Joanna Wardzała | More |
16. |
Dimensions of brand commitment – case of higher education |
9 (173-181) | Katarzyna Dziewanowska | More |
17. |
Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej „Apis” w Lublinie(The Creation of the Image of an Organization on the Example of „Apis” Apiculture Cooperative in Lublin) |
13 (183-195) | Jacek Dziwulski | More |
18. |
Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects |
11 (197-207) | Monika Hajdas | More |
19. |
Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples |
11 (209-219) | Joanna Hernik, Gunta Grīnberga-Zālīte | More |
20. |
Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca(Role of Travel Experiences and Accounts in Formation of a Destination Image) |
8 (221-228) | Agnieszka Niezgoda | More |
21. |
Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów – implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej(Information Behaviors of Contemporary Consumers ‒ Implications for Marketing Communication Activities) |
11 (229-239) | Anna Rogala | More |
22. |
Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki(Customers’ Motivation to Engage in the Brand Community) |
10 (241-250) | Monika Skorek | More |
23. |
Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu(Gamification of the Workplace as an Innovative Approach in Motivating Staff) |
8 (253-260) | Iwona Czerska | More |
24. |
Komunikacja marketingowa w realiach omnichannel – ujęcie modelowe(Marketing Communication in Omnichannel Reality – Trends and Tendencies) |
11 (261-271) | Beata Gotwald-Feja | More |
25. |
Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach(Political Correctness in Advertising across Countries on Selected Examples) |
8 (273-280) | Aleksandra Kuźmińska-Haberla | More |
26. |
Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych(Perceptions and Use Of QR Codes by Individual Customers) |
10 (281-290) | Joanna Nogieć | More |
27. |
Content marketing jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem(Content Marketing as a Modern Tool of Market Communication) |
9 (291-299) | Joanna Pikuła-Małachowska | More |
28. |
Kampanie storytellingowe na rzecz marek w teorii i praktyce ‒ wybrane aspekty(Brand Storytelling Campaigns in Theory and Practice ‒ Selected Aspects) |
10 (301-310) | Beata Tarczydło, Honorata Howaniec | More |
29. |
Advertainment w komunikacji marketingowej marki miasta(Advertainment in Marketing Communication of City Brand) |
9 (311-319) | Joanna Wyrwisz | More |
30. |
Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych(Tourism Fairs as a Form of Promotion of Cities and Tourist Regions) |
10 (321-330) | Piotr Zawadzki | More |
31. |
Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej – wyniki badań(Using Youtube Channel for Personal Brand Creation - Results of Research) |
9 (333-341) | Mateusz Grzesiak | More |
32. |
Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem(Social Media in the Processes of Enterprise Communication with Market) |
10 (343-352) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | More |
33. |
The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice |
9 (353-361) | Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Marlena Kotlarek | More |
34. |
Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych(The Inclusion of Consumers in the Process of Developing Product Innovations Using Social Media) |
10 (363-372) | Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko) | More |
35. |
Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z(Forms of Branding in the Social Media and their Perception among the Generation Z) |
10 (373-382) | Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń | More |