Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Currently: Marketing i Zarządzanie

ISSN: 1509-0507     eISSN: 2353-2874    OAI    DOI: 10.18276/pzfm.2015.40-06
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Issue archive / ZN 867 PZFiM nr 40
Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
(Promotion of Resources of Rail Passenger Transport on the Example of Investment within the Framework of Operational Programme Infrastructure and Environment)

Authors: Grażyna Rosa
Uniwersytet Szczeciński
Keywords: operational programme investment promotion rail passenger transport
Data publikacji całości:2015
Page range:12 (71-82)
Cited-by (Crossref) ?:

Abstract

The paper characterizes the promotional campaign of resources of passenger rail transport on the example of the new railway rolling stock, which was purchased under the Operational Programme Infrastructure and Environment by Lubuskie and Zachodniopomorskie voivodeships. The new railway rolling stock is an essential resource for railway companies, improving the quality of delivered services and therefore more efficient competition for customers. The Promotional and informational campaign, directed primarily to the inhabitants of Lubuskie and Zachodniopomorskie voivodeships was carried from October 1st 2014 to March 31st 2015.
Download file

Article file

Bibliography

1.Engelhardt J., Zasady analizy i oceny działalności gospodarczej przedsiębiorstw kolejowych, Wyd. CeDeWu, Warszawa 2014.
2.http://naszakolej.pl.
3.Komunikacja marketingowa, red. M. Rydel, ODiDK Sp. z o.o., Gdańsk 2001.
4.Kos-Łabędowicz J., Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta, C.H. Beck, Warszawa 2015.
5.Pluta-Olearnik M., Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji, PWE, Warszawa 2013.
6.Rosa G., Specyfika komunikacji marketingowej przedsięwzięć transportowych, w: Perspektywy rozwoju marketingu. Wyzwania praktyki, red. S. Makarski, W. Kuźniar, „Handel Wewnętrzny” 2012, wrzesień–październik.
7.UTK 2014, www.utk.gov.pl.
8.Wiktor J.W., Komunikacja marketingowa – perswazja czy manipulacja? W stronę reguły 30–70, w: Komunikacja rynkowa. Strategie i instrumenty, red. B. Pilarczyk, Zeszyty Naukowe nr 208, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011.