Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

Currently: Marketing i Zarządzanie

ISSN: 1509-0507     eISSN: 2353-2874    OAI    DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access   CEEOL

Issue archive / ZN 875 PZFiM nr 41 t. 1

Year of publication:2015
# Title Page range Authors Actions
1.

Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu


(Breaking Stereotypes of Consumers-Seniors and the Implications for Marketing)
14 (11-24) Sylwia Badowska, Anna Rogala More
2.

Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesi


(Mobility, Interactivity and User Involvement as the Challenges of Modern Communication in Business)
14 (25-38) Ewa Badzińska More
3.

Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów


(Prosumption as the Consumption Trend in the Potential Prosumers’ Opinions)
14 (39-52) Agnieszka Izabela Baruk, Anna Iwanicka More
4.

Satysfakcja i lojalność członkowska w kształtowaniu wizerunku klastra


(Member Satisfaction and Loyalty in Shaping the Cluster’s Image)
14 (53-66) Bogusław Bembenek More
5.

Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych


(Analysis of Attitudes of Internet Users Towards the Brand in Social Media)
14 (67-80) Magdalena Brzozowska-Woś More
6.

Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku


(Customer Satisfaction as a Source of Organizational Success – a Case Study)
12 (81-92) Ewa Badzińska, Edyta Gołąb-Andrzejak More
7.

Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów


(New Marketing Trends in the Reception of Young Consumers on the Example of a Selected Group of Students)
12 (93-104) Anna Niedzielska More
8.

Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego


(Communication in the Concept Of Marketing 3.0 in the SME Sector in the Light of Own Research)
10 (105-114) Joanna Pikuła-Małachowska More
9.

Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy


(The Use of CRM Systems in the City Marketing – the State and Perspectives)
14 (115-128) Anetta Pukas More
10.

Czynniki dyssatysfakcji z usług fryzjerskich


(Customer Dissatisfaction Factors for Hairdressing Services)
12 (129-140) Monika Ratajczyk More
11.

Zastosowanie koncepcji Customer Engagement w branży odzieżowej


(Applying the Customer Engagement Concept in the Fashion Industry)
14 (141-154) Katarzyna Rupik More
12.

Implementing the Consumer-Based Brand Equity Scale for Beer Brands – A Tyskie and Żywiec Case Study

10 (155-164) Przemysław Łukasik, Bruno Schivinski More
13.

Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej


(The Use of Social Media in the Brand Image Management in the Crisis Situations)
12 (165-176) Kinga Stopczyńska More
14.

Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia


(The use of Social Media Marketing Tools by Polish NGOS in Communication with the Environment to Promote Health)
10 (177-186) Tomasz Holecki, Karolina Sobczyk, Magdalena Syrkiewicz-Świtała More
15.

Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe


(Creating a Value for Mass Event Organisers’ Stakeholders – Model Approach)
12 (187-198) Zygmunt Waśkowski More
16.

Analiza świadomości marek „produktów krajów karpackich” – wyniki badań bezpośrednich


(The Awareness Analysis of “the Carpathian Countries Products” Brands – the Direct Research Results)
12 (199-210) Elżbieta Wolanin-Jarosz More
17.

Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji


(New Media in Creating the Image of the Organization)
10 (211-220) Joanna Wyrwisz More
18.

Kobiety w wydziałach logistyki policji


(Women in Police Logistics Department)
14 (223-236) Beata A. Basińska, Izabela Wiciak More
19.

Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny


(Employer Branding vs. CSR – Bank as Social Responsible Employer)
14 (237-250) Dorota Bednarska-Olejniczak More
20.

System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce


(BlueCash Fast Payment’s System and its Promotion in Poland)
12 (251-262) Kamila Czarnowska More
21.

Smart marketing w służbie miast


(Smart Marketing for Cities)
14 (263-276) Magdalena Daszkiewicz More
22.

Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?


(Marketing and Corporate Social Responsibility – Contradictory Ideas?)
12 (277-288) Anna Drapińska More
23.

Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża Bałtyku


(South Coast Baltic Brand as an Initiative for the Promotion of Yacht Seaports of the Southern Baltic Coast)
14 (289-302) Marcin Forkiewicz More
24.

Kreowanie wizerunku małego przedsiębiorstwa na rzecz budowania relacji z partnerami w łańcuchu dostaw


(Creating Image of a Small Enterprises in Order to Build Partnerships in the Supply Chain)
12 (303-314) Waldemar Glabiszewski More
25.

Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności


(Mobile Applications as an Innovative Tool of Mobile Marketing in the Food Market)
12 (315-326) Anna Jasiulewicz More
26.

Critical Comments on CSR of Media Organisations – between Marketing and Mission

12 (327-338) Jan Kreft More
27.

Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości


(Creating the Image of the Justice System)
12 (339-350) Przemysław Banasik, Katarzyna Majchrzak More
28.

Dźwięk w przestrzeni handlowej


(Sound in the Commercial Space)
12 (351-362) Halina Portalska, Marek Portalski More
29.

Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku


(Marketing Instruments of Trade Fairs Organisers in the Process of Influence on Exhibitors’ Activities – Case Study)
14 (363-376) Anita Proszowska More
30.

BSC jako narzędzie realizacji celów społecznych i ekonomicznych instytucji zaufania publicznego na przykładzie uczelni wyższej


(BSC as a Tool to Achieve Social and Economic Goals by Institutions of Public Trust on the Example of a University)
12 (377-388) Sylwia Krajewska, Anna Stronczek More
31.

Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni


(Examples of Marketing Activities Undertaken for Promotion of Luxury Cruises Market in the Waters of Baltic Sea – the Case Study of Gdynia)
12 (389-400) Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski More
32.

Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań


(The Factors Determining Customer Service in Family Businesses – Case Study)
14 (401-414) Ewa Więcek-Janka More
33.

Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej


(Management of Scientific Productivity in the Context of University Brand Building)
10 (415-424) Maciej Mitręga, Olgierd Witczak More