1. | Golińska, E. (25.10.2013). Gra miejska jako przykład zaangażowania społecznego. Pobrano z: http://swietokrzyskie.ngo.pl/wiadomosc/924955.html#. |
2. | Gra miejska – po co to komu? (21.01.2015). Pobrano z: http://urbigame.pl/gra-miejska-po-co-to-komu/. |
3. | Gregor, B., Gotwald, B. (2012). Advergaming i grywalizacja jako trend i szansa dla marketingu. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 712, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 26, 199‒212. |
4. | Grywalizacja jako trend (6.06.2016). Pobrano z: http://gamfi.pl/pl/textpage/co-to-jest-grywalizacja_,34.html. |
5. | Grywalizacja w edukacji – pięć najlepszych przykładów (2.06.2016). Pobrano z: http://grywaliza cja24.pl/grywalizacja-w-edukacji-5-najlepszych-przykladow/. |
6. | Henry, D. (14.01.2014). Skuteczne budowanie relacji z klientami na przykładzie programów lojalnościowych. Pobrano z: http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/skuteczne-budowanie-relacji-z-klientami-na-przykladzie-programow-lojalnosciowych/. |
7. | Holeniewska, W. (27.11.2014). Grywalizacja – taktyka marketingowa przyszłości. Pobrano z: http://e-biznes.pl/grywalizacja-taktyka-marketingowa-przyszlosci/. |
8. | How it works (2.06.2016). Pobrano z: https://www.brainscape.com/how_it_works. |
9. | Jasiołek, K. (04.06.2013). mBank: jak wygląda i jak działa nowy serwis transakcyjny? Pobrano z: www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/2013/06/mbank-jak-wyglada-i-jak-dziala-nowy-serwis-transakcyjny,4.aspx. |
10. | Kamińska, P. (10.11.2015). Grywalizacja – przepis na skuteczny program lojalnościowy. Pobrano z: http://adnext.pl/grywalizacja-programy-lojalnosciowe/. |
11. | Learn anywhere (2.06.2016). Pobrano z: https://www.brainscape.com/. |
12. | Likhtarovich, K., Szustka, K. (2013). Questing – wyprawy odkrywców jako nowa forma aktywnej edukacji plenerowej w lasach i na terenach przyrodniczo cennych. Studia i Materiały Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Rogowie, 15 (34/1), 319‒327. |
13. | Pamuła-Cieślak, N. (2015). Grywalizacja w bibliotekach ‒ obszary zastosowań. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. |
14. | Pawłowska, A. (2014). Questing jako innowacja w turystyce kulturowej, Turystyka Kulturowa, 1. Pobrano z: www.turystykakulturowa.org/pdf/2014_01_02.pdf. |
15. | Przewodnik po programie lojalnościowym (2016). Pobrano z: https://tmoref.api.toyota.pl/uploads/filemanager/source/regulaminy_i_przewodniki/Toyota_More_Przewodnik_2016.pdf. |
16. | Rosłan, E. (19.10.2015). 8 narzędzi internetowych, które warto znać. Pobrano z: http://przedsiebiorcza.com/2015/10/8-narzedzi-internetowych-ktore-warto-znac/. |
17. | Siła motywacyjnego DNA – nowe narzędzie zarządzania zespołem (6.06.2016). Pobrano z: www.effect.edu.pl/akademia-menedzera/sila-motywacyjnego-dna. |
18. | Smalec, A. (2015). Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 867, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 40, 193‒205. |
19. | Starzyński, S. (2012). Gryfikacja ‒ modny termin nadużywany przez marketerów. W: Raport Game Industry Trends 2012. Warszawa: NowyMarketing, NoNoobs.pl SA. Pobrano z: http://nowymarketing.pl/a/664,gryfikacja-modny-termin-naduzywany-przez-marketerow. |
20. | Stobiecka, J., Stobiecki, P. (2014). Gamifikacja jako nowe narzędzie marketingu relacji – próba klasyfikacji odbiorców komunikatu. Handel Wewnętrzny, 1 (354), 261‒271. |
21. | Ścieszka-Bajura, A. (11.09.2015). Grywalizacja a ewolucja w programach lojalnościowych. Pobrano z: https://oxido.pl/blog/trendy/grywalizacja-a-ewolucja-w-programach-lojalnosciowych. |
22. | Tkaczyk, P. (2012). Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych. Gliwice: Wydawnictwo Helion. |
23. | Toyota More. Program lojalnościowy (26.05.2016). Pobrano z: https://www.toyota.pl/world-of-toyota/toyotamore.json. |
24. | Wawer, M. (2014). Grywalizacja w edukacji i szkoleniu pracowników. Edukacja ‒ Technika – Informatyka, 5 (1). 249‒254. |
25. | Wejdź do mGry. Zdobywaj odznaki za poznawanie, korzystanie z nowych narzędzi i funkcjonalności mBanku (26.05.2016). Pobrano z: https://www.mbank.pl/pomoc/dostep-zdalny/serwis-transakcyjny/funkcje/mgra/. |
26. | Widawska-Stanisz, A. (2015). Grywalizacja w zarządzaniu relacjami z klientami w usługach sportowo-rekreacyjnych. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 39 (2), 299‒312. |
27. | Wilczyński, Ł. (2011). Questing – nowy trend w turystyce. W: B. Włodarczyk, B. Krakowiak, J. Latosińska (red.), Kultura i turystyka ‒ Wspólna droga. Łódź: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego. |