Marketing i Zarządzanie

Vorher: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu

ISSN: 2450-775X     eISSN: 2543-5574    OAI    DOI: 10.18276/miz
CC BY-SA   Open Access 

Liste der Ausgaben / nr 4 (54) 2018

Erscheinungsjahr:2018

zusätzliche Dateien

miz_nr_4_(54)_2018_0-red-spis-wstep-as.pdf Pobierz
# Titel Seitenanzahl Autoren Aktivitäten
*

Title page


(Titelseite)
1 (1-1) --- mehr
*

Editorial page


(Redaktionsseite)
1 (2-2) --- mehr
*

Table of contents


(Inhaltsverzeichnis)
1 (3-3) --- mehr
*

Introduction


(Einleitung)
1 (5-5) --- mehr
1.

Rethinking Tourism Education in Georgia


(Przemyślenia dotyczące edukacji turystycznej w Gruzji)
13 (7-19) Nato Chakvetadze mehr
2.

How to Realize Diversity in the Workplace? The Business Model Point of View


(Jak realizować różnorodność w miejscu pracy? Punkt widzenia modelu biznesowego)
13 (21-33) Joanna Hernik mehr
3.

Tourism as the Principal Sphere for Economy Growth and Intercultural Relations in Georgia


(Turystyka jako główna sfera wzrostu gospodarczego i stosunków międzykulturowych w Gruzji)
12 (35-46) Marina Metreveli, Mzia Kokhia, Valentina Merabishvili mehr
4.

Effects of e-Commerce Functioning on Customer’s Need Satisfaction


(Funkcjonowanie e-commerce w Polsce a zaspokojenie potrzeb konsumenta)
13 (47-59) Krystyna Pieniak-Lendzion, Renata Stefaniak mehr
5.

Dynamic Structural Equation Models in Momentary Assessment in Consumer Research


(Dynamiczne modele równań strukturalnych w ocenie chwilowej w badaniach konsumenckich)
13 (61-73) Adam Sagan mehr
6.

Product-Service Systems as an Opportunity for the Enterprise Producing Injection Molds


(Systemy produktowo-usługowe jako szansa dla przedsiębiorstwa produkującego formy wtryskowe)
13 (75-87) Mariusz Salwin, Jan Lipiak, Michał Przęczka mehr
7.

Viral Marketing Communication for Brand


(Wirusowa komunikacja marketingowa na rzecz marki)
13 (89-101) Beata Tarczydło, Anna Kondak, Adrian Konior mehr
8.

Tourist Space and its Role in the Activities of Tourism Enterprises


(Przestrzeń turystyczna i jej rola w działalności przedsiębiorstw turystycznych)
11 (103-113) Marzena Wanagos, Lidiya Gumenyuk mehr