Erscheinungsjahr: | 2017 |
miz_nr_1_(47)_2017_strona_redakcyjna_i_spis_tresci.pdf | Pobierz |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
1. |
External construed country image ‒ the essence and the possibilities related to measurement of its conformity with internal country image(Zinterpretowany zewnętrzny wizerunek kraju – istota i możliwości związane z pomiarem zgodności z wewnętrznym wizerunkiem kraju) |
10 (11-20) | Magdalena Daszkiewicz | mehr |
2. |
Proinnowacyjna gospodarka regionalna w Polsce |
8 (21-28) | Rafał Klóska | mehr |
3. |
One Belt One Road jako wyraz globalnej ekspansji Chin |
10 (29-38) | Karolina Łopacińska | mehr |
4. |
Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie |
11 (39-49) | Beata Paliś | mehr |
5. |
Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises(Wymiary innowacji marketingowych oraz marketing innowacji w firmach) |
8 (51-58) | Monika Spychalska-Wojtkiewicz | mehr |
6. |
Czynniki endogeniczne gminy jako podstawa rozwoju przestrzeni turystycznej na przykładzie gminy Moryń |
13 (59-71) | Daniel Szostak | mehr |
7. |
Rozwój turystyki w regionie w kontekście przedsiębiorczości i innowacyjności |
8 (73-80) | Marzena Wanagos | mehr |
8. |
Sprawna komunikacja marketingowa jako współczesne wyzwanie w zarządzaniu klastrami |
21 (83-103) | Bogusław Bembenek | mehr |
9. |
The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland(Rola Lokalnych Grup Działania w promocji obszarów wiejskich na przykładzie Małopolski) |
9 (105-113) | Patrycja Brańka, Sebastian Brańka | mehr |
10. |
Przegląd dobrych praktyk polskich klastrów w zakresie marketingu na przykładzie wybranych podmiotów |
8 (115-122) | Marcin Haberla | mehr |
11. |
Sądy wojskowe – uwarunkowania komunikacji z otoczeniem |
8 (123-130) | Paweł Kocoń | mehr |
12. |
Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej |
12 (131-142) | Joanna Kos-Łabędowicz | mehr |
13. |
Terytorialny marketing doświadczeń na przykładzie miasta Częstochowa |
10 (143-152) | Anna Niedzielska, Anna Niedzielska | mehr |
14. |
Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach usługowych |
10 (153-162) | Robert Nowacki | mehr |
15. |
Rola wspólnot zainteresowań dla biznesu ‒ innowacja czy konieczność? |
8 (163-170) | Joanna Wardzała | mehr |
16. |
Dimensions of brand commitment – case of higher education(Wymiary zaangażowania w społeczność wokół marki na przykładzie szkolnictwa wyższego) |
9 (173-181) | Katarzyna Dziewanowska | mehr |
17. |
Kreowanie wizerunku organizacji na przykładzie Spółdzielni Pszczelarskiej „Apis” w Lublinie |
13 (183-195) | Jacek Dziwulski | mehr |
18. |
Influence of the residual code of masculinity on brand-related effects(Wpływ rezydualnego kodu męskości na efekty związane z marką) |
11 (197-207) | Monika Hajdas | mehr |
19. |
Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples(Kryteria oceny jakości usług hotelarskich w opinii turystów na przykładzie obiektów w Świnoujściu oraz Jurmali) |
11 (209-219) | Joanna Hernik, Gunta Grīnberga-Zālīte | mehr |
20. |
Rola doświadczeń i relacji z podróży w kształtowaniu wizerunku miejsca |
8 (221-228) | Agnieszka Niezgoda | mehr |
21. |
Zachowania informacyjne współczesnych konsumentów – implikacje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej |
11 (229-239) | Anna Rogala | mehr |
22. |
Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki |
10 (241-250) | Monika Skorek | mehr |
23. |
Grywalizacja miejsca pracy jako innowacyjne podejście w motywowaniu personelu |
8 (253-260) | Iwona Czerska | mehr |
24. |
Komunikacja marketingowa w realiach omnichannel – ujęcie modelowe |
11 (261-271) | Beata Gotwald-Feja | mehr |
25. |
Poprawność polityczna w reklamie w przekroju międzynarodowym na przykładach |
8 (273-280) | Aleksandra Kuźmińska-Haberla | mehr |
26. |
Sposoby postrzegania i wykorzystywania fotokodów przez klientów indywidualnych |
10 (281-290) | Joanna Nogieć | mehr |
27. |
Content marketing jako element komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem |
9 (291-299) | Joanna Pikuła-Małachowska | mehr |
28. |
Kampanie storytellingowe na rzecz marek w teorii i praktyce ‒ wybrane aspekty |
10 (301-310) | Beata Tarczydło, Honorata Howaniec | mehr |
29. |
Advertainment w komunikacji marketingowej marki miasta |
9 (311-319) | Joanna Wyrwisz | mehr |
30. |
Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych |
10 (321-330) | Piotr Zawadzki | mehr |
31. |
Wykorzystanie serwisu YouTube w kształtowaniu marki osobistej – wyniki badań |
9 (333-341) | Mateusz Grzesiak | mehr |
32. |
Media społecznościowe w procesach komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem |
10 (343-352) | Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska | mehr |
33. |
The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice(Znaczenie social media marketingu w promocji zdrowia w opinii mieszkańców Gliwic) |
9 (353-361) | Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Marlena Kotlarek | mehr |
34. |
Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych |
10 (363-372) | Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko) | mehr |
35. |
Formy kreowania marki w mediach społecznościowych i ich percepcja wśród pokolenia Z |
10 (373-382) | Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń | mehr |