Rok wydania: | 2017 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
ANALIZA WTÓRNA JAKOŚCIOWYCH DANYCH ZASTANYCH: PRZEGLĄD ZAŁOŻEŃ TEORETYCZNYCH I APLIKACJI METODOLOGICZNYCH |
20 (5-24) | Beata Borowska-Beszta, Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało | Więcej |
2. |
RAMOWANIE SZKOŁY I EDUKACJI W POLSKIM DYSKURSIE PRASOWYM |
18 (25-42) | Justyna Dobrołowicz | Więcej |
3. |
O UWZGLĘDNIANIU MATERIALNOŚCI. PRACA APARATU W TERENIE |
16 (43-58) | Aneta Makowska | Więcej |
4. |
O SENSIE I GODNOŚCI ŻYCIA I PRACY W WYPOWIEDZIACH MŁODYCH NAUCZYCIELI 2015 |
23 (60-82) | Wanda Dróżka | Więcej |
5. |
WOJNA W „STREFIE KOMFORTU”. KONFLIKT SYRYJSKI W SPOŁECZNOŚCIOWEJ PRZESTRZENI TWITTERA |
20 (83-102) | Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz | Więcej |
6. |
Robert Kreitz, Ingried Miethe, Anja Tervooren (red.), Theorien in der qualitativen Bildungsforschung – Qualitative Bildungsforschung als Theoriegenerierung, Verlag Barbara Budrich, Opladen Berlin Toronto 2016, ss. 256 |
9 (104-112) | Danuta Urbaniak-Zając | Więcej |
7. |
SPRAWOZDANIE Z VI MIĘDZYUCZELNIANEJ KONFERENCJI DOKTORANTÓW PEDAGODZY I PSYCHOLODZY WOBEC WYZWAŃ EDUKACYJNYCH – WARSZTAT MŁODEGO BADACZA Warszawa, 16-17 marca 2017 roku |
7 (114-120) | Marta Borowiec | Więcej |