Year of publication: | 2016 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
ISTOTA JAKOŚCIOWYCH BADAŃ PEDAGOGICZNYCH - WPROWADZENIE |
10 (5-14) | Dariusz Kubinowski | More |
2. |
BADANIA EDUKACJI Z PERSPEKTYWY PEDAGOGIKI PORÓWNAWCZEJ - KILKA UWAG TEORETYCZNYCH |
21 (15-35) | Tomasz Gmerek | More |
3. |
ANALIZA DYSKURSU I JEJ ZASTOSOWANIE W BADANIACH EDUKACYJNYCH |
13 (36-48) | Justyna Dobrołowicz | More |
4. |
Strukturalna analiza biblijnych tekstów narracyjnych – implikacje pedagogiczne |
12 (49-60) | Janusz Krysztofik, Anna Piestrzyńska, Anna Walulik | More |
5. |
KULTURA SELFIE. BADANIA MOBILNE W ZGLOBALIZOWANEJ KULTURZE WSPÓŁCZESNEJ |
26 (62-87) | Lucyna Kopciewicz | More |
* |
Danuta Urbaniak-Zając, Ewa Kos, Badania jakościowe w pedagogice – wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013, ss. 304 |
7 (89-95) | Dariusz Kubinowski | More |
* |
SPRAWOZDANIE Z VI SEMINARIUM METODOLOGII PEDAGOGIKI POLSKIEGO TOWARZYSTWA PEDAGOGICZNEGO PEDAGOGIKA JAKO HUMANISTYCZNO-SPOŁECZNA NAUKA STOSOWANA– KONSEKWENCJE METODOLOGICZNE Szczecin, 23-25 czerwca 2016 roku |
18 (97-114) | Dariusz Kubinowski, Maksymilian Chutorański | More |