1. | De Kare-Silver M. (2002). E-szok, rewolucja elektroniczna w handlu. Warszawa: PWE. |
2. | GUS, http://www.stat.gov.pl/gus/definicje_PLK_HTML.htm?id=POJ-5934.htm (10.09.2013). |
3. | Harwood T. (2012). Emergence of gamified commerce: Turning virtual to real. Journal of Electronic Commerce in Organizations, 10 (2), 16–39. |
4. | lo Storto C. (2013). Evaluating ecommerce websites cognitive efficiency: An integrative framework based on data envelopment analysis. Applied Ergonomics, 44 (6), 1004–1014. |
5. | Kraska M. (red.) (2004). Elektroniczna Gospodarka w Polsce – Raport 2004. Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań, http://www.logistyka.net.pl/images/articles/4473/raport_e-gospodarka2004.pdf (25.04.2016). |
6. | Lawrence J.E. (2013). Barriers hindering ecommerce adoption: A case study of kurdistan region of Iraq. Technology diffusion and adoption: Global complexity, global innovation (pp. 152–165). |
7. | Szopiński T. (2013). Czynniki determinujące korzystanie z handlu elektronicznego przez konsumentów. Handel Wewnętrzny, 6 (347), 32–42. |
8. | Żurak-Owczarek C. (2011). Technologie informacyjne determinantą współczesnego biznesu. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. |