Erscheinungsjahr: | 2017 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
* |
Inne strony początkowe(Weitere Ausgangsseiten) |
5 (1-5) | --- | mehr |
1. |
Kreowanie wizerunku pracodawcy jako istotne narzędzie wpływające na kwestie zatrudnienia w organizacji |
11 (7-17) | Wojciech Kolasa | mehr |
2. |
Odpowiedzialność społeczna w miejscu pracy – ewolucja i nowe znaczenie |
12 (19-30) | Wioleta Gaweł | mehr |
3. |
Opłaty drogowe jako instrument internalizacji kosztów zewnętrznych transportu |
10 (31-40) | Sylwia Kowalska | mehr |
4. |
Wyzwania polityki miejskiej w kształtowaniu zrównoważonego rozwoju gospodarczego – przykład miasta Krakowa |
19 (41-59) | Anna Stec | mehr |
5. |
Realizacja zasad społecznej odpowiedzialności biznesu przez przedsiębiorstwa transportu samochodowego |
12 (61-72) | Małgorzata Butrymowicz-Łapińska, Mateusz Dziechciarz | mehr |
6. |
Globalna kastomizacja łańcuchów dostaw na rynku aparatów słuchowych |
18 (73-90) | Marta Kaczmarek, Mariusz Jedliński | mehr |
7. |
Etyka w biznesie, a efektywność ekonomiczna – antagonizm czy synergia? |
10 (91-100) | Marta Grupa | mehr |
8. |
Edukacja finansowa w Polsce na tle rozwiązań irlandzkich, szwajcarskich i amerykańskich |
20 (101-120) | Agata Lewandowska | mehr |
9. |
Zerokosztowe strategie zabezpieczające typu offensive hedging w kontekście problemu opcji walutowych w gospodarkach wschodzących w latach 2007–2009 |
12 (121-132) | Adam Szymko | mehr |
10. |
Pojazdy elektryczne jako rozproszone magazyny energii - potencjał magazynowania energii w kontekście rozwoju elektromobilności |
13 (133-145) | Mateusz Wiślański | mehr |
11. |
The economic outlook for entrepreneurial women and women-owned enterprises in the U.S. and Poland(Perspektywy gospodarcze przedsiębiorczych kobiet oraz przedsiębiorstw będących własnością kobiet w USA i w Polsce) |
11 (147-157) | Robert Rumiński | mehr |