Ekonomiczne Problemy Usług

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług

ISSN: 1896-382X     eISSN: 2353-2866     DOI: 10.18276/epu
CC BY-SA   Open Access   DOAJ

Lista wydań / nr 130 2018

Rok wydania: 2018
Pobierz cały numer

Spis Treści / Artykuły

# Tytuł Liczba stron Autorzy Akcje
1.

Wykorzystanie źródeł internetowych do pozyskiwania informacji o usługach turystycznych podczas planowania podróży

10 (7-16) Krzysztof Borodako Więcej
2.

Media społecznościowe jako determinanta rozwoju usług turystycznych

9 (17-25) Liwia Delińska Więcej
3.

Rola konsumeryzmu w menedżerskiej reorientacji projakościowej na przykładzie branży usług medycznych

10 (27-36) Monika Dobska Więcej
4.

Pojęcie sytuacji kryzysowej z punktu widzenia public relations

8 (37-44) Marta Gaj, Anna Dorobisz Więcej
5.

Wartość i jakość w usługach

9 (45-53) Barbara Iwankiewicz-Rak Więcej
6.

Rynek usług dla organizatorów i uczestników imprez biegowych

12 (55-66) Ewa Kasperska Więcej
7.

Manipulacja w procesie dowodzenia

9 (67-75) Zdzisław Knecht, Daniel Pałka Więcej
8.

Konkurencyjność polskiego transportu drogowego na rynku europejskim

11 (77-87) Augustyn Lorenc Więcej
9.

Rynek pocztowy – przyczynek do badań z perspektywy zarządzania

9 (89-97) Konrad Michalski Więcej
10.

Relacje rynku turystycznego z rynkami substytucyjnymi

10 (99-108) Aleksander Panasiuk Więcej
11.

Koncepcja włączenia Polski i polskich terminali do obsługi ładunków w relacjach Chiny–Europa–Chiny

12 (109-120) Józef Perenc Więcej
12.

Bezpośrednie inwestycje zagraniczne – kryteria atrakcyjności inwestycyjnej w sektorze usług

10 (121-130) Katarzyna Puchalska Więcej
13.

Wykorzystanie metody service blueprinting w tworzeniu innowacji usługowych

9 (131-139) Anetta Pukas Więcej
14.

Service dominant logic – intelektualny przekręt?

12 (141-152) Kazimierz Rogoziński Więcej
15.

Wspólny bilet kolejowy jako element kształtowania zachowań komunikacyjnych na rynku przewozów pasażerskich

10 (153-162) Grażyna Rosa Więcej
16.

Miejsce edukacji przyrodniczo-leśnej w sektorze usług na przykładzie działalności Lasów Państwowych

12 (163-174) Beata Sadowska, Anna Ankudo-Jankowska, Monika Starosta-Grala Więcej
17.

Zarządzanie współpracą transgraniczną w ratownictwie medycznym na podstawie badań własnych

8 (175-182) Tomasz Smal, Anna Dorobisz Więcej
18.

Społeczno-gospodarcze efekty doskonalenia jakości usług edukacyjnych w szkolnictwie wyższym

10 (183-192) Adam Stecyk Więcej
19.

Potencjalne możliwości współpracy operatorów wyznaczonych z e-administracją

10 (193-202) Anna Stolarczyk, Marek Sylwestrzak Więcej
20.

Audit wewnętrzny jako narzędzie doskonalenia systemu zarządzania jakością na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni

13 (203-215) Agata Szkiel Więcej
21.

Różnice w wielkości wpływów z turystyki międzynarodowej między Polską a innymi krajami europejskimi

12 (217-228) Anna Turczak Więcej
22.

Zastosowanie metody conjoint w analizie preferencji klientów biur podróży

18 (229-246) Elżbieta Wąsowicz-Zaborek Więcej
23.

Ocena praktyk zawodowych w opinii studentów jako element doskonalenia jakości kształcenia

15 (247-261) Joanna Wierzowiecka Więcej
24.

Zachowania widzów jako implikacje dla kształtowania oferty na rynku usług kinowych

10 (263-272) Robert Wolny Więcej