Ekonomiczne Problemy Usług

Wcześniej: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług

ISSN: 1896-382X     eISSN: 2353-2866     DOI: 10.18276/epu.2017.126/2-43
CC BY-SA   Open Access   DOAJ

Lista wydań / nr 126 (2) 2017
The Formation of the Brand of a Faculty on the Internet (on the example of the Department of Marketing and Advertising, the School of International Business, Omsk State University named after F.M. Dostoevsky)
(Tworzenie marki wydzialu w internecie (na przykładzie wydziału marketingu i reklamy, międzynarodowej szkoly biznesu na Uniwersytecie im. F. Dostojewskiego w Omsku))

Rok wydania:2017
Liczba stron:6 (439-444)
Klasyfikacja JEL: M39
Słowa kluczowe: logo media społecznościowe rynek FMCG internet branding marka edukacja
Autorzy: Alexandra Vereteno
Omsk F.M. Dostoevsky State University The School of International Business

Mikhail Freze
Omsk F.M. Dostoevsky State University The School of International Business

Abstrakt

W artykule omówiono podstawowe pojęcia z zakresu brandingu. Przedstawiono również sposób tworzenia marki na rynkach Fast Moving Consumer Goods (FMCG) oraz w internecie. Autorzy opisują w szczegółowy sposób praktyczne techniki, jak również samo tworzenie marki Wydziału Marketingu i Reklamy Uniwersytetu im F. Dostojowskiego w Omsku w ramach działań w mediach społecznościowych.
Pobierz plik

Plik artykułu

Bibliografia

1.Golubkov, E.P. (2015). Eshche raz o ponyatii "brand". Marketing v Rossii I zarubezhom, 2. Golubkov, E.P. O nekotorykh ponyatiyakh i terminologiyakh marketinga//Marketing v Rossii I. MacLellan, Marcie. Brands up their game in ethical advertising. The Guardian. Retrived from:
2.https://www.theguardian.com/media-network/2015/dec/10/unethical-advertising-outdated-trend-feelgood-marketing (10.12.2015).
3.Pertsiya, V. (2014). Anatomiya brendinga. Moskva: Izd. dom "Vershina",
4.Shirochenskaya, I.P. (2009). Osnovnie ponyatiya i metody izmereniya loyalnosti. Marketing v Rossii I zarubezhom, 2 (40).
5.Vereteno A.A (2016). Upravlenie brendom na potrebitelskom rynke FMCG. Omsk: Izd. OmGU imeni F.M. Dostoevskogo.