Rok wydania: | 2015 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Krzysztof B. Matusiak – organizator, badacz innowacji i przedsiębiorczości |
14 (13-26) | Jerzy Cieślik, Edward Stawasz | Więcej |
2. |
Innowacje w transporcie – na przykładzie badań w sektorze transportowym |
16 (27-42) | Dariusz M. Trzmielak, Mariusz Woźniakowski | Więcej |
3. |
Innowacyjność a proces rozwoju więzi partnerskich przedsiębiorstw |
22 (43-64) | Anna Adamik | Więcej |
4. |
Crowdsourcing jako współczesne narzędzie kształtowania otwartych modeli procesów innowacyjnych |
30 (65-94) | Piotr Niedzielski, Sylwia Henhappel | Więcej |
5. |
Polityka innowacyjna i funkcjonowanie centrów badawczo-rozwojowych w Polsce |
16 (95-110) | Adam Rosiński | Więcej |
6. |
Innowacje rynku usług w redefinicji działalności usługowej |
12 (111-122) | Monika Wodnicka | Więcej |
7. |
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw sektora usług według poziomu zaangażowanej wiedzy |
16 (123-138) | Dorota Starzyńska | Więcej |
8. |
Wybrane aspekty polskich przedsiębiorstw o statusie centrum badawczo-rozwojowego w latach 2008–2014 |
12 (139-150) | Adam Rosiński, Michał Zdanowski | Więcej |
9. |
Perspektywa wsparcia projektów innowacyjnych małych i średnich przedsiębiorstw ze środków unijnych na przykładzie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój |
14 (151-164) | Renata Lisowska, Jarosław Ropęga | Więcej |
10. |
Usługi doradztwa biznesowego – refleksje z perspektywy konsultanta |
14 (165-178) | Stanisław M. Szukalski | Więcej |
11. |
Rola doradztwa gospodarczego w zarządzaniu w mikroprzedsiębiorstwach |
14 (179-192) | Edward Stawasz | Więcej |
12. |
Wybrane zagadnienia funkcjonowania organizacji wirtualnych – wymiar teoretyczny i empiryczny |
30 (193-222) | Małgorzata Matusiak | Więcej |
13. |
Terytorium – miejsce budowania konkurencyjności podmiotów gospodarczych |
14 (223-236) | Aleksandra Nowakowska | Więcej |
14. |
Koncepcja Smart City a innowacyjne podejście do zarządzania sprawami publicznymi w mieście |
18 (237-254) | Danuta Stawasz | Więcej |
15. |
Samorząd miejski jako podmiot stymulujący wzrost gospodarczy |
10 (255-264) | Robert Jaruga | Więcej |
16. |
Spółka miejska w usługach komunalnych |
14 (265-278) | Dominik Gralka | Więcej |
17. |
Uczelniany scouting wiedzy jako element systemu komercjalizacji wiedzy w ramach uczelni wyższej |
14 (279-292) | Paweł Głodek, Magdalena Wiśniewska | Więcej |
18. |
Koncepcja Living Lab we wdrażaniu nowych rozwiązań w organizacjach – przykład scoutingu wiedzy w Uniwersytecie Łódzkim |
18 (293-310) | Magdalena Wiśniewska | Więcej |
19. |
Współpraca nauki z biznesem na przykładzie szkolnictwa zawodowego w województwie łódzkim a kwestia talentów kadr w przedsiębiorstwach |
16 (311-326) | Monika Fabińska | Więcej |
20. |
Innowacyjny most edukacyjny nauczania logistyki w szkołach ponadgimnazjalnych – projekt platformy e-learningowej EduBridge |
10 (327-336) | Mariusz Jedliński, Justyna Maria Myszak, Mariusz Sowa | Więcej |
21. |
Źródła, ograniczenia i efekty aktywności innowacyjnej a instytucje wsparcia biznesu w małych innowacyjnych firmach w regionie dolnośląskim w latach 2010–2012 |
16 (337-352) | Jadwiga Gorączkowska | Więcej |
22. |
Współpraca przedsiębiorstw w korytarzu łódzko-warszawskim – analiza wyników badań |
14 (353-366) | Magdalena Ratalewska | Więcej |
23. |
Motywy i bariery współpracy przedsiębiorstw w klastrach – analiza empiryczna |
13 (367-379) | Monika Fabińska | Więcej |