1. | Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE. |
2. | European Commission, Public Procurement Indicators 2011 (2012), Brussels. |
3. | Holka I. (2014), eKatalogi – sposób na optymalizację wydatków publicznych, „Zama-wiający”, nr 7. |
4. | Lubiszewski M. (2014), Wykonawcom grozi pozbawienie ochrony prawnej, „Gazeta Prawna”, nr 10. |
5. | Manoharan A. Holzer M. (2012), Active Citizen Participation in e-Government. A Global Perspective, IGI Global, Hershey. |
6. | Pasławski K. (2014), e-Katalogi – rewolucja w zamówieniach bez przetargu, „CRN”, nr 7. |
7. | Prałat E. (2014), Elektroniczne rozwiązania w zamówieniach publicznych, referat wy-głoszony na konferencji „Społeczeństwo informacyjne”, Rzeszów. |
8. | Sigma (Support for Improvement in Governance and Management) (2011), E-Procuremet, August 2011, http://www.sigmaweb.org/publications/EProcurement _2011.pdf. |
9. | Urząd Zamówień Publicznych (2014a), Sprawozdanie prezesa Urzędu Zamówień Pu-blicznych o funkcjonowaniu systemu zamówień publicznych w 2013 roku, Warszawa, maj 2014. |
10. | Urząd Zamówień Publicznych (2014b), eKatalogi – nowa jakość zakupów publicznych poniżej progów ustawowych, prezentacja z konferencji 14.11.2014. |
11. | Wikariak S. (2014a), Zamówienia publiczne jak na Allegro, „Gazeta Prawna”, nr 119. |
12. | Wikariak S. (2014b), Mniejszy formalizm procedur odbił się na ich przejrzystości, „Ga-zeta Prawna”, nr 154. |