Rok wydania: | 2016 |
# | Tytuł | Liczba stron | Autorzy | Akcje |
---|---|---|---|---|
1. |
Współczesny marketing w turystyce i jego specyfika |
11 (9-19) | Janusz Olearnik | Więcej |
2. |
Ekonomia dzielenia się i jej przejawy w turystyce |
10 (21-30) | Katarzyna Majchrzak | Więcej |
3. |
Znaczenie koncepcji sharing economy na rynku turystycznym |
12 (31-42) | Anna Krajewska–Smardz, Izabela Gruszka, Katarzyna Szalonka | Więcej |
4. |
Ekonometryczne modelowanie popytu na turystykę zorganizowaną |
12 (43-54) | Romana Głowicka-Wołoszyn, Izabela Kurzawa, Andrzej Wołoszyn | Więcej |
5. |
Wirtualizacja i prosumpcja – innowacyjne trendy w konsumpcji turystycznej i ich wpływ na strategie dystrybucji podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce |
14 (55-68) | Daria E. Jeremen, Izabela Michalska-Dudek, Andrzej Rapacz | Więcej |
6. |
Funkcja turystyczna jako inteligentna specjalizacja w kształtowaniu konkurencyjności regionów |
12 (69-80) | Piotr Gryszel | Więcej |
7. |
Foresight jako narzędzie rozwoju turystyki regionalnej – studium przypadku regionu Laponii (Finlandia) |
12 (81-92) | Matylda Awedyk | Więcej |
8. |
Ocena wpływu funduszy Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej na wielkość ruchu turystycznego |
14 (93-106) | Aleksander Panasiuk | Więcej |
9. |
Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w obszarach recepcji turystycznej w Polsce |
18 (107-124) | Wojciech Fedyk, Mieczysław Morawski | Więcej |
10. |
Projekty mobilności finansowane z funduszy unijnych jako przykład współczesnej formy kształcenia kadr dla potrzeb obsługi ruchu turystycznego |
10 (125-134) | Małgorzata Starczewska | Więcej |
11. |
Uwarunkowania skuteczności funkcjonowania regionalnych organizacji turystycznych w Polsce w formule klastrów turystycznych |
16 (135-150) | Wojciech Fedyk, Magdalena Kachniewska | Więcej |
12. |
Turystyka aktywna w strategii rozwoju turystyki w województwie wielkopolskim |
12 (151-162) | Stefan Bosiacki | Więcej |
13. |
Instytucjonalne przesłanki istnienia Convention Bureau |
12 (163-174) | Natalia Piechota | Więcej |
14. |
Europejskie Ugrupowanie Współpracy Terytorialnej – nowy instrument prawny i ekonomiczny ułatwiający rozwój turystyki transgranicznej w Polsce |
12 (175-186) | Tomasz Studzieniecki | Więcej |
15. |
Uwarunkowania rozwoju działalności ekoagroturystycznej w gospodarstwach ekologicznych |
12 (187-198) | Iwona Wilk | Więcej |
16. |
Znaczenie zwierząt w generowaniu ruchu turystycznego i jego organizacji |
12 (199-210) | Jadwiga Berbeka | Więcej |
17. |
Reklama internetowa w promocji ruchu turystycznego na wsi |
14 (211-224) | Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska | Więcej |
18. |
Trendy w przemyśle spotkań na przykładzie segmentacji zarządzania spotkaniami biznesowymi |
10 (225-234) | Krzysztof Celuch | Więcej |
19. |
Wydarzenia jako etniczna atrakcja kulturowa – nowy trend w turystyce eventowej – na przykładzie mniejszości żydowskiej w Polsce |
12 (235-246) | Magdalena Duda-Seifert | Więcej |
20. |
Wybrane rozwiązania technologii informacyjno-komunikacyjnych wykorzystywane w obsłudze turystyki biznesowej |
12 (247-258) | Krzysztof Borodako | Więcej |
21. |
Niskobudżetowa turystyka indywidualna jako forma aktywności turystycznej |
14 (259-272) | Leszek Kozłowski, Aneta Brzykca, Roman Rudnicki | Więcej |
22. |
Tożsamość współczesnego backpackera – między kontrkulturowością a indywidualizmem |
14 (273-286) | Jolanta Barbara Jabłonkowska | Więcej |
23. |
Determinanty rozwoju turystyki zdrowotnej |
14 (287-300) | Andrzej Hadzik, Rajmund Tomik, Jakub Ryśnik | Więcej |
24. |
Geoturystyka – nowe możliwości wykorzystania dziedzictwa ziemi w turystyce. Studium przypadku Krainy Wygasłych Wulkanów W Sudetach Zachodnich |
12 (301-312) | Edyta Pijet-Migoń | Więcej |
25. |
Możliwości rozwoju sylwanoturystyki na obszarze Puszczy Białowieskiej |
10 (313-322) | Mikołaj Jalinik | Więcej |
26. |
Zarządzanie jakością w rozwoju agroturystyki w wybranych powiatach województwa małopolskiego |
12 (323-334) | Arkadiusz Niedziółka | Więcej |