Year of publication: | 2017 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
* |
Strona tytułowa(Front page) |
1 (1-1) | --- | More |
* |
Strona redakcyjna(Editorial page) |
1 (2-2) | --- | More |
* |
Spis treści(Table of Contents) |
2 (3-4) | --- | More |
1. |
Partycypacja społeczna jako warunek realizacji zamierzeń strategii rozwoju turystyki(The Public Participation as a Condition of Realization of the Tourism Development Strategy) |
11 (7-17) | Zbigniew Głąbiński, Daniel Szostak | More |
2. |
Uwarunkowania wdrażania strategii rozwoju turystyki na poziomie regionalnym i lokalnym - wybrane zagadnienia(Patterning of The Tourism Development Strategy Applications on Regional and Local Level of Management – Chosen Issues) |
11 (19-29) | Zbigniew Głąbiński, Daniel Szostak | More |
3. |
Koncepcja współczesnego modelu polityki turystycznej(The Contemporary Model of Tourism Policy) |
11 (31-41) | Aleksander Panasiuk | More |
4. |
Ocena przydatności miejsca reklamy w promocji usługi hotelarskiej(Assess the Usefulness of Advertising Space in the Promotion of Hotel Service) |
9 (43-51) | Maria Jeznach, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Agnieszka Bobola, Joanna Bursztyka | More |
5. |
Znaczenie telewizji i internetu w promocji żywności regionalnej oferowanej w formie usług gastronomicznych(Assessment of the Possibility of Using Television and the Internet in the Promotion of Regional Food Offered in the Form of Catering Services) |
12 (53-64) | Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk | More |
6. |
Promocja szlaków kulinarnych w Polsce w świetle badań ankietowych(Culinary Trails Promotion In Poland Based on Questionnaire Surveys) |
11 (65-75) | Irena Ozimek, Julita Szlachciuk, Agata Dobkowska, Natalia Przeździecka-Czyżewska | More |
7. |
Znajomość polskich produktów regionalnych i tradycyjnych wśród młodych konsumentów(The Familiarity with Polish Regional and Traditional Products among Young Consumers) |
12 (77-88) | Julita Szlachciuk, Agnieszka Bobola, Irena Ozimek, Elżbieta Czyż | More |
8. |
Związki turystyki z rozwojem regionu nadmorskiego(The Correlation between Tourism and Development of Coastal Region) |
12 (89-100) | Ewa Hącia | More |
9. |
Polityka turystyczna województwa lubelskiego realizowana przez Urząd Marszałkowski(Tourism Policy Implemented in Lubelskie Voivodeship by the Marshal Office) |
13 (101-113) | Agata Kobyłka, Anna Mazurek-Kusiak | More |
10. |
Sezonowość w turystyce uzdrowiskowej w województwie zachodniopomorskim(Seasonality in Health Tourism in Zachodniopomorskie Voivodeship) |
14 (115-128) | Czesław Koźmiński, Bożena Michalska | More |
11. |
Atrakcyjność oferty Chorwacji w zakresie turystyki żeglarskiej dla polskich turystów(Attractiveness of Croatian Nautical Tourism for Polish Sailors) |
12 (129-140) | Aleksandra Łapko | More |
12. |
Kierunki działań promocyjnych miasta Lublina(Directions Promotional Activities of Lublin) |
13 (141-153) | Anna Mazurek-Kusiak | More |
13. |
Miejsce produktów turystycznych Szczecina w ofertach wybranych biur podróży(Place of Szczeci’n Tourist Products in the Offer of Selected Travel Agencies) |
12 (155-166) | Iza Opas-Zajdlewicz | More |
14. |
Możliwości integracji elementów polityk turystycznych Szczecina i metropolii berlińskiej(Possibilities of Integration of Elements of Tourist Policies Szczecin and of Berlin Metropolis) |
9 (167-175) | Bogusław Stankiewicz | More |
15. |
Industriada - święto szlaku zabytków techniki województwa śląskiego jako przykład dziedzictwa przemysłowego(Industriada – the Celebration of Technology Monuments Trail of the Province of Silesia as an Example of the Industrial Heritage) |
13 (177-189) | Kamila Ziółkowska-Weiss | More |