Year of publication: | 2015 |
# | Title | Page range | Authors | Actions |
---|---|---|---|---|
1. |
Ekonomiczne aspekty turystyki biegowej |
17 (9-25) | Ewa Kasperska, Mirosław Kasperski | More |
2. |
Zastosowanie koncepcji współtworzenia wartości produktu w turystyce wiejskiej – wybrane aspekty |
12 (25-36) | Wiesława Kuźniar, Tomasz Surmacz | More |
3. |
WYBRANE PROBLEMY POMIARU REGULACJI RYNKU TURYSTYCZNEGO |
13 (37-49) | Adam Pawlicz | More |
4. |
Kategoryzacja wiejskiej bazy noclegowej kluczowym elementem podniesienia poziomu jakości usług turystycznych w Polsce |
15 (53-67) | Jolanta Cichowska | More |
5. |
Turystyka seksualna w opiniach młodych Polaków |
18 (69-86) | Grzegorz Godlewski | More |
6. |
ROZWóJ USŁUG AGROTURYSTYCZNYCH NA RYNKU TURYSTYCZNYM BIAŁORUSI |
21 (87-107) | Ivan Pirozhnik | More |
7. |
Jakość usług oferowanych przez uzdrowisko Ciechocinek w opinii kuracjuszy(The quality of services provided by the spa resort in Ciechocinek in the opinion of seniors) |
15 (109-123) | Jadwiga Biegańska, Elżbieta Grzelak-Kostulska, Stefania Środa-Murawska | More |
8. |
Czy tylko blaszane zegarki? Znaczenie współczesnych jarmarków-przykład Jarmarku Katarzyńskiego w Toruniu(It is only about trash watches? The meaning of contemporary fairs: the case study of the Jarmark Katarzyński in Toruń) |
17 (125-141) | Jadwiga Biegańska, Elżbieta Grzelak-Kostulska, Monika Kosmela, Krzysztof Rogatka, Stefania Środa-Murawska | More |
9. |
Wpływ klastrów turystycznych na rozwój i konkurencyjność regionów(THE IMPACT OF TOURISM CLUSTERS ON THE DEVELOPMENT AND COMPETITIVENESS OF REGIONS) |
20 (145-164) | Małgorzata Borkowska-Niszczota | More |
10. |
Rozwój turystyki w granicach Parku Krajobrazowego Gór Sowich w świetle zapisów strategii rozwoju gmin(THE DEVELOPMENT OF TOURISM WITHIN OWL MOUNTAINS LANDSCAPE PARK IN THE LIGHT OF MUNICIPAL DEVELOPMENT STRATEGIES) |
17 (165-181) | Piotr Krajewski, Barbara Mastalska-Cetera | More |
11. |
Krajobraz turystyczny jako element kształtowania wizerunku i atrakcyjności obszaru. Percepcja krajobrazu turystycznego na przykładzie Zwierzyńca(TOURIST LANDSCAPE AS AN ELEMENT OF IMAGE AND TOURISM ATTRACTIVENESS FRAMING. PERCEPTION OF ZWIERZYNIEC TOWN`S TOURIST LANDSCAPE) |
15 (183-197) | Marta J Jóźwik, Ewa Skowronek, Andrzej Tucki | More |
12. |
Analiza wybranych czynników kształtujących poziom organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska(ANALYSIS OF SELECTED FACTORS DETERMINING ORGANIZATIONAL LEVEL OF EURO 2012 ON THE EXAMPLE OF GDAŃSK CITY) |
17 (199-215) | Dariusz Kuczyński, Barbara Marciszewska, Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski | More |
13. |
Dostępność komunikacyjna wybrzeża Chorwacji(TRANSPORT ACCESSIBILITY OF THE CROATIAN COASTLINE) |
14 (218-231) | Jan A. Wendt, Tomasz Wiskulski | More |
14. |
Organizacja masowych imprez sportowych jako forma promocji ośrodków turystycznych na przykładzie Letniego Biegu Piastów w Jakuszycach(THE ORGANIZATION OF MASS SPORT EVENTS AS THE FORM OF SPORT CENTRES PROMOTION BASED ON THE EXAMPLE OF SUMMER PIASTS’ RACE IN JAKUSZYCE) |
13 (233-245) | Piotr Zawadzki | More |