Ekonomiczne Problemy Turystyki

Vorher: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki

ISSN: 1644-0501     eISSN: 2353-3188    OAI    DOI: 10.18276/ept
CC BY-SA   Open Access   DOAJ

Liste der Ausgaben / nr 3 (31) 2015

Erscheinungsjahr:2015

Artikel

# Titel Seitenanzahl Autoren Aktivitäten
1.

Moderators of Job Characteristics – Job Satisfaction Relationship in the Tourism Industry


(Moderatory zależności pomiędzy cechami pracy a satysfakcją z pracy w gospodarce turystycznej)
16 (9-24) Marlena Bednarska mehr
2.

Customer Ratings as a Tool for the Information Asymmetry Reduction in the Hospitality Market


(Opinie klientów jako narzędzie redukcji asymetrii informacji na rynku hotelarskim)
13 (25-37) Katarzyna Biełuszko mehr
3.

The Scientific Identity of Tourism Research. Polish Views Versus Those of Foreign Academia


(Tożsamość naukowa w badaniach nad turystyką w opiniach polskich i zagranicznych badaczy)
34 (39-72) Leszek Butowski mehr
4.

Preparing a Preschool Age Child for Tourism and Local History Exploration


(Przygotowanie dziecka w wieku przedszkolnym do turystyki i krajoznawstwa)
12 (75-86) Katarzyna Wojciechowska mehr
5.

The Collection of Betterment Levies in Relation to the Division of Real Estate in the Rural Commune of Zielona Góra


(Pobór opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości w gminie wiejskiej Zielona Góra)
16 (89-104) Maria Hełdak, Sylwia Rak, Jakub Szczepański mehr
6.

Extraversion and its Importance in the Hospitality Workplace. Analysing the Selected Job Outcomes


(Ekstrawersja i jej znaczenie w hotelarstwie. Analizowanie wybranych wyników pracy)
20 (105-124) Aleksandra Grobelna mehr
7.

The Structure of the Health Resort Tourism Brand


(Struktura marki turystyki uzdrowiskowej)
10 (125-134) Aleksander Panasiuk mehr
8.

Innovative Local Community Partnership and Sustainable Urban Tourism – The Old Town In Warsaw


(Innowacyjne zasady konsultacji społecznych a zrównoważona turystyka miejska – stare miasto w Warszawie)
20 (139-158) Anna Pawlikowska-Piechotka, Anna Tryzno mehr
9.

Using Conceptions of Knowledge Management in Selected Travel Agencies in the Tarnów Sub-Region


(Wykorzystanie koncepcji zarządzania wiedzą w wybranych biurach podróży z podregionu tarnowskiego)
20 (159-178) Agnieszka Gawlik, Daniel Puciato mehr
10.

The Income from Accommodation and Food Services in Eco-Agritouristic Farms in Eastern Poland


(Dochód z usług noclegowych i gastronomicznych w gospodarstwach ekoagroturystycznych Polski wschodniej)
26 (181-206) Anna Balińska, Grażyna Anna Ciepiela mehr
11.

Factors Affecting the Development of Catering Enterprises in Poland


(Czynniki wpływające na rozwój przedsiębiorstw gastronomicznych w Polsce)
14 (207-220) Edyta Gheribi mehr
12.

The Tourist Attractiveness of Rural Spas on The Example of Przerzeczyn-Zdrój and Długopole-Zdrój


(Atrakcyjność turystyczna uzdrowisk wiejskich na przykładzie Przerzeczyna-Zdroju i Długopola-Zdroju)
18 (221-238) Eleonora Gonda-Soroczyńska, Maria Hełdak mehr
13.

The Negative Effects of Tourism Development in the Perception of Residents of Different Types of Rural Communities


(Negatywne efekty rozwoju turystyki w percepcji mieszkańców różnych typów gmin wiejskich)
19 (239-257) Joanna Kosmaczewska mehr
14.

School Tourism as Part of Physical Education in the Light of Tourist Activities Declared by High School Students in Wrocław, Poland


(Turystyka szkolna jako element wychowania fizycznego w świetle aktywności turystycznej deklarowanej przez uczniów szkół średnich Wrocławia)
28 (259-286) Justyna Cieplik, Julita Markiewicz-Patkowska, Piotr Oleśniewicz, Mariusz Sołtysik mehr
15.

Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of Radisson Blu Hotel in Szczecin


(Zarządzanie zasobami ludzkimi w hotelach sieciowych na przykładzie hotelu Radisson Blu w Szczecinie)
16 (287-302) Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz mehr