Erscheinungsjahr: | 2017 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
* |
Strona tytułowa(Titelseite) |
1 (1-1) | --- | mehr |
* |
Strona redakcyjna(Redaktionsseite) |
1 (2-2) | --- | mehr |
* |
Spis treści(Inhaltsverzeichnis) |
2 (3-4) | --- | mehr |
1. |
Partycypacja społeczna jako warunek realizacji zamierzeń strategii rozwoju turystyki |
11 (7-17) | Zbigniew Głąbiński, Daniel Szostak | mehr |
2. |
Uwarunkowania wdrażania strategii rozwoju turystyki na poziomie regionalnym i lokalnym - wybrane zagadnienia |
11 (19-29) | Zbigniew Głąbiński, Daniel Szostak | mehr |
3. |
Koncepcja współczesnego modelu polityki turystycznej |
11 (31-41) | Aleksander Panasiuk | mehr |
4. |
Ocena przydatności miejsca reklamy w promocji usługi hotelarskiej |
9 (43-51) | Maria Jeznach, Agnieszka Tul-Krzyszczuk, Agnieszka Bobola, Joanna Bursztyka | mehr |
5. |
Znaczenie telewizji i internetu w promocji żywności regionalnej oferowanej w formie usług gastronomicznych |
12 (53-64) | Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk | mehr |
6. |
Promocja szlaków kulinarnych w Polsce w świetle badań ankietowych |
11 (65-75) | Irena Ozimek, Julita Szlachciuk, Agata Dobkowska, Natalia Przeździecka-Czyżewska | mehr |
7. |
Znajomość polskich produktów regionalnych i tradycyjnych wśród młodych konsumentów |
12 (77-88) | Julita Szlachciuk, Agnieszka Bobola, Irena Ozimek, Elżbieta Czyż | mehr |
8. |
Związki turystyki z rozwojem regionu nadmorskiego |
12 (89-100) | Ewa Hącia | mehr |
9. |
Polityka turystyczna województwa lubelskiego realizowana przez Urząd Marszałkowski |
13 (101-113) | Agata Kobyłka, Anna Mazurek-Kusiak | mehr |
10. |
Sezonowość w turystyce uzdrowiskowej w województwie zachodniopomorskim |
14 (115-128) | Czesław Koźmiński, Bożena Michalska | mehr |
11. |
Atrakcyjność oferty Chorwacji w zakresie turystyki żeglarskiej dla polskich turystów |
12 (129-140) | Aleksandra Łapko | mehr |
12. |
Kierunki działań promocyjnych miasta Lublina |
13 (141-153) | Anna Mazurek-Kusiak | mehr |
13. |
Miejsce produktów turystycznych Szczecina w ofertach wybranych biur podróży |
12 (155-166) | Iza Opas-Zajdlewicz | mehr |
14. |
Możliwości integracji elementów polityk turystycznych Szczecina i metropolii berlińskiej |
9 (167-175) | Bogusław Stankiewicz | mehr |
15. |
Industriada - święto szlaku zabytków techniki województwa śląskiego jako przykład dziedzictwa przemysłowego |
13 (177-189) | Kamila Ziółkowska-Weiss | mehr |