Erscheinungsjahr: | 2015 |
# | Titel | Seitenanzahl | Autoren | Aktivitäten |
---|---|---|---|---|
1. |
Ekonomiczne aspekty turystyki biegowej |
17 (9-25) | Ewa Kasperska, Mirosław Kasperski | mehr |
2. |
Zastosowanie koncepcji współtworzenia wartości produktu w turystyce wiejskiej – wybrane aspekty |
12 (25-36) | Wiesława Kuźniar, Tomasz Surmacz | mehr |
3. |
WYBRANE PROBLEMY POMIARU REGULACJI RYNKU TURYSTYCZNEGO |
13 (37-49) | Adam Pawlicz | mehr |
4. |
Kategoryzacja wiejskiej bazy noclegowej kluczowym elementem podniesienia poziomu jakości usług turystycznych w Polsce |
15 (53-67) | Jolanta Cichowska | mehr |
5. |
Turystyka seksualna w opiniach młodych Polaków |
18 (69-86) | Grzegorz Godlewski | mehr |
6. |
ROZWóJ USŁUG AGROTURYSTYCZNYCH NA RYNKU TURYSTYCZNYM BIAŁORUSI |
21 (87-107) | Ivan Pirozhnik | mehr |
7. |
Jakość usług oferowanych przez uzdrowisko Ciechocinek w opinii kuracjuszy |
15 (109-123) | Jadwiga Biegańska, Elżbieta Grzelak-Kostulska, Stefania Środa-Murawska | mehr |
8. |
Czy tylko blaszane zegarki? Znaczenie współczesnych jarmarków-przykład Jarmarku Katarzyńskiego w Toruniu |
17 (125-141) | Jadwiga Biegańska, Elżbieta Grzelak-Kostulska, Monika Kosmela, Krzysztof Rogatka, Stefania Środa-Murawska | mehr |
9. |
Wpływ klastrów turystycznych na rozwój i konkurencyjność regionów |
20 (145-164) | Małgorzata Borkowska-Niszczota | mehr |
10. |
Rozwój turystyki w granicach Parku Krajobrazowego Gór Sowich w świetle zapisów strategii rozwoju gmin |
17 (165-181) | Piotr Krajewski, Barbara Mastalska-Cetera | mehr |
11. |
Krajobraz turystyczny jako element kształtowania wizerunku i atrakcyjności obszaru. Percepcja krajobrazu turystycznego na przykładzie Zwierzyńca |
15 (183-197) | Marta J Jóźwik, Ewa Skowronek, Andrzej Tucki | mehr |
12. |
Analiza wybranych czynników kształtujących poziom organizacji Euro 2012 na przykładzie Gdańska |
17 (199-215) | Dariusz Kuczyński, Barbara Marciszewska, Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski | mehr |
13. |
Dostępność komunikacyjna wybrzeża Chorwacji |
14 (218-231) | Jan A. Wendt, Tomasz Wiskulski | mehr |
14. |
Organizacja masowych imprez sportowych jako forma promocji ośrodków turystycznych na przykładzie Letniego Biegu Piastów w Jakuszycach |
13 (233-245) | Piotr Zawadzki | mehr |