1. | Koncepcja Rozwoju Transportu Publicznego w Szczecińskim Obszarze Metropolitalnym (2011). Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. |
2. | Koźlak, A. (2013). Kolej aglomeracyjna jako podstawa systemu komunikacyjnego obszarów metropolitalnych w Polsce. Studia Ekonomiczne/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 143, 172–185. |
3. | Kraśnicki, A. (2018). Warte ponad 450 mln zł przetargi na modernizację linii dla kolei metropolitalnej ogłoszone. Retrieved from: http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,87120,22029206,warte-ponad-450-mln-zl-przetargi-na-modernizacje-linii-dla-kolei.html. |
4. | Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego (2016). Stowarzyszenie Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. |
5. | Studium wykonalności „Szczecińska Kolej Metropolitalna” (2014). Umowa nr 10/67/MOF2/SSOM/2014 na wykonanie opracowania „Wzmacnianie obszaru funkcjonalnego poprzez integracje systemu transportu publicznego na obszarze Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego”. Wykonawcy: „TRAKO” Wierzbicki i wspólnicy s.j., Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji |
6. | Rzeczpospolitej Polskiej Oddział w Szczecinie, DS CONSULTING Sp. z o.o. |
7. | Szczecińska Kolej Metropolitalna (2018). Retrieved from: http://skm.szczecin.pl. |
8. | Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego (2018). Retrieved from: www.zditm.szczecin.pl. |