1. | Czekalski R., Życie sakramentalne sensem egzystencji ludzkiej, w: A. Hajduk, J. Mółka (red.), Pedagogika wiary, Kraków 2007. |
2. | Darowski R., Filozofi a człowieka. Zarys problematyki. Antologia tekstów, Kraków 2002. |
3. | Malewski M., Andragogika w perspektywie metodologicznej, „Prace Pedagogiczne” [Wrocław] LXXXVI (1990). |
4. | Marek Z., Religia – pomoc czy zagrożenie dla edukacji?, Kraków 2014. |
5. | Marek Z. (red.), Taka jest wiara Kościoła. Katechizm dla dorosłych, Kraków 2007. |
6. | Michalski J., Znaczenie edukacji religijnej dla kształtowania tożsamości jednostki, w: Edukacja, moralność, sfera publiczna, Lublin 2007. |
7. | Murawski R., Dorastający, w: Jestem świadkiem Chrystusa w Kościele. Podręcznik metodyczny do religii dla I klasy liceum i technikum (Drogi Świadków Chrystusa. Klasa I, zeszyt I), Kraków 2002. |
8. | Regan J.E., Toward an Adult Church: a Vision of Faith Formation, Chicago 2002. |
9. | Walulik A., Edukacyjne wspomaganie dorosłych w refl eksji nad życiem, Kraków 2012. |
10. | Walulik A., Moderacyjne i synergiczne kształtowanie dorosłości. Propozycja typologii modeli znaczeń wiedzy religijnej na przykładzie Korespondencyjnego Kursu Biblijnego, Kraków 2011. |