1. | Baudrillard Jean, Symulakry i symulacja, przeł. Sławomir Królak, Wydawnictwo Sic!, Warszawa 2005. |
2. | Bauman Zygmunt, Włóczęga i turysta: typy ponowoczesne, w: Zygmunt Bauman, Etyka ponowo¬czesna, przeł. Janina Bauman, Joanna Tokarska-Bakir, przekład przejrzał Zygmunt Bauman, PWN, Warszawa 1996, s. 326–333. |
3. | Ciołkiewicz Paweł, „Brawo ja”, czyli wszyscy jesteśmy narcyzami, „Interdyscyplinarne Studia Spo¬łeczne” 2016, nr 1, s. 77–86. |
4. | Franzen Jonathan, Liking Is for Cowards. Go for What Hurts, „New York Times” 2011, www.nyti¬mes.com [dostęp 10.09.2016]. |
5. | Giddens Anthony, Nowoczesność i tożsamość. „Ja” i społeczeństwo w epoce późnej nowoczesności, przeł. Alina Szulżycka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010. |
6. | Iwasiów Sławomir, Realność i wirtualność tworzą jeden świat, z Jackiem Pyżalskim rozmawia Sła¬womir Iwasiów, Zachodniopomorski Dwumiesięcznik Oświatowy „Refleksje” 2014, nr 3, s. 6–7. |
7. | Kubiński Piotr, Gry wideo. Zarys poetyki, Universitas, Kraków 2016. |
8. | Lasch Christopher, Kultura narcyzmu. Amerykańskie życie w czasach malejących oczekiwań, przeł. Grzegorz Ptaszek, Aleksander Skrzypek, Wydawnictwo Akademickie Sedno, Warszawa 2015. |
9. | Manovich Lev, Instagram and Contemporary Image, www.manovich.net [dostęp 10.09.2016]. |
10. | Szpunar Magdalena, Kultura cyfrowego narcyzmu, Wydawnictwa AGH, Kraków 2016. |
11. | Urry John, Socjologia mobilności, przeł. Janusz Stawiński, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009. |