1. | Bruns, Axel. Blogs, Wikipedia, Second life, and beyond. Peter Lang, 2008. |
2. | Filiciak, Mirosław, Alek Tarkowski. Dwa zero. Alfabet nowej kultury i inne teksty. Gdańsk: Słowo/ obraz terytoria, 2015. |
3. | Godlewski, Grzegorz, Agnieszka Karpowicz, Marta Rakoczy, Paweł Rodak, red. Od aforyzmu do zinu. Gatunki twórczości słownej. Warszawa: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, 2014. |
4. | Gumkowska, Anna, Maciej Maryl, Piotr Toczyski. Blog to… blog. Raport z badania jakościowego zrealizowanego przez Instytut Badań Literackich PAN i Gazeta.pl. Warszawa: Agora S.A., 2009. |
5. | Jemielniak, Dariusz. Życie wirtualnych dzikich. Netnografia Wikipedii największego projektu współ¬tworzonego przez ludzi. Warszawa: Wydawnictwo Poltext, 2013. |
6. | Keen, Andrew. The Cult of the Amateur: How Today’s Internet Is Killing Our Culture. New York: McGill University Érudit, 2008. Dostęp 15.07.2020. http://id.erudit.org/iderudit/019583ar. |
7. | Landow, George P. „Hipertekst a teoria krytyczna”. W: Ekrany piśmienności. O przyjemnościach tekstu w epoce nowych mediów, red. Andrzej Gwóźdź, tłum. Artur Piskorz, 213–236. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008. |
8. | Lanier, Jaron. Digital Maoism. The Hazards of the New Online Collectivism. TheEdge.org. 2006. Dostęp 15.07.2020. http://www.edge. org/3rd_culture/lanier06/lanier06_index.html. |
9. | Levinson, Paul. Nowe nowe media. Tłum. Maria Zawadzka. Kraków: Wydawnictwo WAM, 2010. |
10. | Nielsen, Jakob. PDF: Unfit for Human Consumption. 2003. Dostęp 15.07.2020. https://www.nngroup. com/articles/pdf-unfit-for-human-consumption-original/. |
11. | Simonet-Tenant, Françoise, Michel Braud, Jean-Louis Jeannelle, Philippe Lejeune, Véronique Montémont, red. Dictionnaire de l’autobiographie. Écritures de soi de langue française. Paris: Honoré Champion, 2018. |
12. | „Słownik Gatunków Literatury Cyfrowej”. Dostęp 3.07.2020. http://www.ha.art.pl/prezentacje/29- projekty/2130-slownik-gatunkow-literatury-cyfrowej.html. |
13. | Stan czytelnictwa w Polsce w 2019 roku. Wstępne wyniki. Warszawa: Biblioteka Narodowa, 2019. |
14. | Szot, Wojciech. Musimy wyjść z „chomiczego kołowrotka nadmiernej produkcji książek”. Kto będzie czytać książki o pandemii?. Wyborcza.pl. Dostęp 31.07.2020. https://wyborcza.pl/Jutronauci /7,165057,26026103,musimy-wyjsc-z-chomiczego-kolowrotka-nadmiernej-produkcji.html. |
15. | Szpunar, Magdalena. Nowe-stare medium. Internet między tworzeniem nowych modeli komunika¬cyjnych a reprodukowaniem schematów komunikowania masowego. Warszawa: Wydawnictwo IFiS PAN, 2012. |
16. | Tereszkiewicz, Anna. „Language Mistakes and Stylistic Inconsistency in the Articles of English and Polish Wikipedia”. Studia Linguistica Universitatis Iagellonicae Cracoviensis 124 (2007): 127–136. |
17. | Wichowa, Maria. „Ksiądz Benedykt Chmielowski jako uczony barokowy”. Napis. Tom poświęcony literaturze okolicznościowej i użytkowej Seria V (1999): 45–56. |
18. | „Wikipedia: Neutralny punkt widzenia”. Wikipedia, wolna encyklopedia, 27.06.2020. Dostęp 15.07.2020. https://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Neutralny_punkt_widze¬nia&oldid=60214178. |
19. | „Wikipedia: Nie przedstawiamy twórczości własnej”. Wikipedia, wolna encyklopedia, 8.03.2020. Dostęp 15.07.2020. https://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Nie_przedstawiamy_tw%C3%B3rczo%C5%9Bci_w%C5%82asnej&oldid=59014800. |
20. | Winslow, Donald J. Life-Writing: A Glossary of Terms in Biography, Autobiography, and Related Forms. Honolulu: Univ. of Hawai’i Press, 1996. |