1. | Caroll D., 2005, Learning through interactive talk: A school-based mentor teacher study group as a context for professional learning, “Teaching and Teacher Education”, No. 21, pp. 457–473. |
2. | Kulińska A., 2011, Proces uczenia się przyszłych nauczycieli, [in:] Nauka języka obcego w perspektywie ucznia, red. H. Komorowska, Warszawa, pp. 226–236. |
3. | Komorowska H., 2009, Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa. |
4. | Michońska-Stadnik A., 2009, Od wyboru podręcznika do rozwoju autonomicznego poznania. Rola refleksji w kształceniu nauczycieli języków obcych, [in:] Nauczyciel języków obcych dziś i jutro, eds. M. Pawlak, A. Mystkowska-Wiertelak, A. Pietrzykowska, Poznań–Kalisz, pp. 97–106. |
5. | Michońska-Stadnik A., 2013, Teoretyczne i praktyczne podstawy weryfikacji wybranych teorii subiektywnych w kształceniu nauczycieli języków obcych, Wrocław. |
6. | Newby D., Allan R., Fenner A.B., Jones B., Komorowska H., Soghikyan K., 2007, Europejskie portfolio dla studentów – przyszłych nauczycieli języków, Warszawa. |
7. | Stuart C., Thurlow D., 2000, Making in their own: Preservice teachers’experiences, beliefs, and class-room practices, “Journal of Teacher Education”, No. 51, pp. 113–121. |
8. | Szymankiewicz K., 2013, Kształtowanie refleksyjnych postaw przyszłych nauczycieli języka francuskiego – rola internetowego, dydaktycznego forum dyskusyjnego, „Języki Obce w Szkole”, No. 1, pp. 46–51. |
9. | Wilczyńska W., 1999, Uczyć się czy być nauczanym? O autonomii w przyswajaniu języka obcego, Poznań. |
10. | Wilczyńska W., 2002, Autonomizacja w dydaktyce języków obcych. Doskonalenie się w komunikacji ustnej, Poznań. |