1. | Bała P., Constitutional Failure. Regulacja stanów nadzwyczajnych i zbliżonych w Konstytucji RP z 2 kwietnia 1997 r. a praktyka ustrojowa zwalczania epidemii COVID-19/SARS-CoV-2, „Przegląd Konstytucyjny” 2020, nr 2. |
2. | Bar-Siman-Tov I., Covid-19 meets politics: the novel coronavirus as a novel challenge for legislatures, „The Theory and Practice of Legislation” 2020, vol. 8, nr 1–2. |
3. | Batko-Tołuć K., Czy w wyniku pandemii zdalne głosowanie wyprze tradycyjne?, https://siecobywatelska.pl/czy-w-wyniku-pandemii-zdalne-glosowanie-wyprze-tradycyjne. |
4. | Bodalska B., Koronawirus: Posiedzenie Sejmu jednak nie zdalne, www.euractiv.pl/section/demokracja/news/koronawirus-posiedzenie-sejmu-jednak-nie-zdalnie. |
5. | Chybalski P., W sprawie sposobu głosowania podczas posiedzeń komisji bądź podkomisji prowadzonych z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej umożliwiających porozumiewanie się na odległość, „Przegląd Sejmowy” 2020, nr 6. |
6. | Domagalski M., Poseł nie powinien głosować zdalnie z zagranicznej plaży, www.rp.pl/Prawo-dla-Ciebie/308239972-Posel-nie-powinien-glosowac-zdalnie-z-zagranicznejplazy.html. |
7. | Haczkowska M., Zmiana Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej „w czasach zarazy”, „Przegląd Prawa i Administracji” 2020, nr CXXIII. |
8. | Jarentowski M., Kapeliński R., Opinia do projektu uchwały w sprawie zmiany Regulaminu Senatu (druk nr 97), www.senat.gov.pl/gfx/senat/pl/senatekspertyzy/5514/plik/097o.pdf. |
9. | Juchniewicz J., Comments on the Amendment of The Standing Orders of the Sejm of the Republic of Poland Dated 26 March 2020, „Przegląd Prawa Konstytucyjnego” 2020, nr 5. |
10. | Krzemiński M., Hybrydowy stan nadzwyczajny, http://konstytucyjny.pl/marcin-krzeminski-hybrydowy-stan-nadzwyczajny. |
11. | Przywora B., W sprawie zgodności z Konstytucją RP z dnia 2 kwietnia 1997 r. unormowań umożliwiających odbywanie posiedzenia Sejmu, komisji lub podkomisji z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej pozwalających na porozumiewanie się na odległość, „Przegląd Sejmowy” 2020, nr 4. |
12. | Raducha M., Nocą w Sejmie zmieniono Kodeks wyborczy. Prof. Marek Chmaj: to niezgodne z Konstytucją, https://wiadomosci.wp.pl/noca-w-sejmie-zmieniono-kodekswyborczy-prof-marek-chmaj-to-niezgodne-z-konstytucja-6493742860220033a. |
13. | Radziewicz P., Czy posłowie mogą obradować zdalnie? Nie, ale…, http://konstytucyjny.pl/piotr-radziewicz-czy-poslowie-moga-obradowac-zdalnie-nie-ale. |
14. | Rudak O., Sejm się chowa (przed koronawirusem do internetu), „Czasopismo Lege Artis” 2020, https://czasopismo.legeartis.org/2020/03/koronawirus-obrady-sejmu-internet. |
15. | Rytel-Warzocha A., Szmyt A., W kręgu zagadnień Senatu RP, Gdańsk 2020. |
16. | Sarnecki P., Uwaga 1 do art. 172, w: A. Szmyt (red.), Komentarz do Regulaminu Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa 2018. |
17. | Sarnecki P., Uwaga 2 do art. 176, w: A. Szmyt (red.), Komentarz do Regulaminu Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa 2018. |
18. | Sarnecki P., Uwaga 5 do art. 180 regulaminu Sejmu, w: A. Szmyt (red.), Komentarz do Regulaminu Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa 2018. |
19. | Sobolewski P., W sprawie dopuszczalności zmiany regulaminu Sejmu w celu zapewnienia możliwości odbywania posiedzeń Sejmu z wykorzystaniem elektronicznych środków porozumiewania się na odległość, „Przegląd Sejmowy” 2020, nr 3. |
20. | Sprawozdanie stenograficzne z 8. posiedzenia Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 26 marca 2020 r., (pierwszy dzień obrad). |
21. | Uziębło P., Jak nie stanowić prawa, czyli uwagi na marginesie procesu uchwalania ustawy o szczególnych zasadach przeprowadzania wyborów powszechnych na Prezydenta Rzeczypospolitej |
22. | Polskiej zarządzonych w 2020 r., „e-Palestra” 2020, https://palestra.pl/pl/e-palestra/17/2020/jak-nie-stanowic-prawa-czyli-uwagi-na-marginesie-procesuuchwalania- |
23. | ustawy-z-6.04.2020-r.-o-szczegolnych-zasadach-przeprowadzaniawyborow-powszechnych-na-prezydenta-rzeczypospolitej-polskiej-zarzadzonych-w-2020-r. |
24. | Wiszowaty M.M., Opinia prawna na temat zgodności przepisów zawartych w projekcie uchwały w sprawie zmiany Regulaminu Senatu (druk nr 97) z przepisami Konstytucji RP, Opinie i ekspertyzy OE–297, Warszawa 2020. |
25. | Witkowski M., Serowaniec M., Can legislative standards be subject to ‘quarantine’? The functioning of the Tablet Sejm in Poland in the COVID-19 era, „The Theory and Practice of Legislation” 2020, vol. 8, nr 1–2. |
26. | Zubik M., Uwaga 1 do art. 13, w: A. Szmyt (red.) Komentarz do Regulaminu Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej, Warszawa 2018. |