1. | Brentano F. (1889/1989), O źródle poznania moralnego, Warszawa: PWN 1989. |
2. | Chrudzimski A. (1998), Brentanowska filozofia moralności, „Etyka”, 31, |
3. | 109–124. |
4. | Chrudzimski A. (2009), Brentano, Marty, and Meinong on Emotions and Values, |
5. | [w:] Values and Ontology, B. Centi, W. Huemer (red.), Berlin: De Gruyter, |
6. | 171–189. |
7. | De Sousa R. (1987), The Rationality of Emotion, Cambridge Mass.: The MIT |
8. | Press. |
9. | Grobler A. (2008), Metodologia Nauk, Kraków: Aureus. |
10. | Habermas J. (2015), Teoria działania komunikacyjnego, tom 1/2, Warszawa: |
11. | PWN. |
12. | Hare R.M. (1997), Sorting Out Ethics, Oxford: Clarendon Press. |
13. | Janikowski W. (2008), Amoralizm i psychopatia, „Analiza i Egzystencja”, |
14. | 8, 35–47. |
15. | Krzemkowska-Saja J. (2012), Namiętności duszy a współczesny spór o naturę emocji, |
16. | „Filo-Sofija”, 17 (2012), 137–146. |
17. | Krzemkowska-Saja J. (2013), Czy potrzebujemy pojęcia prawdy emocjonalnej?, |
18. | „Przegląd Filozoficzny – Nowa Seria”, 1/2014 (85), 47–61. |
19. | Pollock J.L. (1987), Contemporary Theories of Knowledge, London: Hutchinson. |
20. | Rutkowski M. (2013), Kiedy powstaje istota ludzka? Aborcja i doświadczenia na |
21. | zarodkach, Kraków: Universitas. |
22. | Saja K. (2008), Język etyki a utylitaryzm. Filozofia moralna Richarda M. Hare’a, |
23. | Kraków: Aureus. |
24. | Waismann F. (1945), Verifiability, „Aristotelian Society”, suppl. 19: 119–150. |
25. | Williamson T. (1994), Vagueness, London and New York: Routledge. |